Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 472 ggr
aggeelin
2017-12-14 07:44

Godmorgon torsdag 14 dec

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon torsdag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
Maria
2017-12-14 07:51
#1

Godmorgon på er alla.

Idag kommer min bror och svägerska och stannar tills på söndag så jag kommer kanske inte kommer skriva lika mycket som vanligt😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

flocken
2017-12-14 08:07
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Godmorgon Nu på morgonen beställde jag äntligen förstoringar på min älskade Axel. Det är 16 månader sedan han lämnade oss & har fortfarande svårt att se bilder på honom utan att känna sån ångest och panik över att han inte är med oss längre. Vi var ihop 24/7 I nästan 8 år. Han hjälpte hundrädda människor att övervinna sin rädsla. Hjälpte andra hundar att våga lita på andra hundar. Han hjälpte mig med att plocka upp saker, öppna lådor & skåp. Min själsfrände

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Maria
2017-12-14 08:18
#3

#2 Vilken fin hund.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

worst
2017-12-14 10:15
#4

Godmorgon!

Idag är det grått och mörkt på morgonen, men så är det bara så här års!

#2 Man får mycket kärlek från sina djur, så saknaden blir stor. Vilken fin bild!

Ett ord på vägen?
"Den kärlek vi skänker, är den enda kärlek vi får behålla!"

[PeterTM]
2017-12-14 10:38
#5

God förmiddag 🙂

Märkligt väder, det började regna ordentligt igår kväll och jag väntade mig att snön skulle vara borta nu på morgonen, men istället har det kommit mer snö, blöt sådan, för det är nollgradigt ute. 

Jag ska iväg till ortopedteknikern idag, men nu har jag givit upp alla tankar om att kunna få nya fungerande proteser. Efter 11 par som inte har funkat känns det rätt uppgivet.

Idag ska jag testa nya fötter bara och kanske beställa lite nya reservgrejer.

Fransu
2017-12-14 12:01
#6

#2 Vilken fin kille han var din Axel. Låter som han var något alldeles extra. ❤️

God middag på er!

Sov dåligt i natt. Vaknade av huvudvärk och fick ta tabletter. Huvudvärken fanns kvar när jag gick upp och har stört mig i min arbetsdag. Lite illamående och allmänt hängig är jag idag. Mår dock lite bättre efter att ätit lite soppa till lunch.

Funderar på om jag ska orka åka en sväng till biblioteket.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Annons:
Tarotstollan
2017-12-14 22:38
#7

Snöblandat regn hela dagen och jag har varit ute en sväng i slasket.
Går här och plockar, lagar soppa och tittar på tv samtidigt!😃

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: