Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 588 ggr
aggeelin
2017-11-24 07:47

Godmorgon fredag 24 nov

Godmorgon! Idag är det en hel månad kvar till julafton!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
aggeelin
2017-11-24 07:48
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Mina orkidéer blommar om!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[Rhonda]
2017-11-24 07:57
#2

Så fina!

Mooniq
2017-11-24 08:39
#3

Mårning. Slömorgon för att sen bita tag i arbetshelgen kl 12. Jag vägrar black friday-hysterin. Har haft koll på några nätbutiker och redan i slutet av oktober började de höja priser så idag har de "rea" - alltså normalpriser. .😟Nåväl. Det finns garanterat fynd att göra - var uppmärksamma bara 🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Leifsdotra
2017-11-24 09:07
#4

Godmorgon! Min äldsta son fyller år idag så morgonen började med uppvaktning ❤️ Ikväll blir det finmiddag hemma! På lunchen ska jag ut och titta lite på Black Friday-rean. Det finns inte så många butiker här i stan så det går väl fort antar jag😃

worst
2017-11-24 11:09
#5

God morgon!

Vaknade till sol, men nu är det grått och mulet igen!
Kommer inte att handla nåt speciellt idag, jag tycker att det är mest udda modeller på udda märken de rear idag!

Ett ord på vägen?
"Samvetet har inga tänder men gnager ändå!"

Fransu
2017-11-24 14:19
#6

God middag!

Här är det 5 grader och lite halvsoligt. Ganska skönt ute.

När jag satt i bilen på väg hem från jobbet började jag känna mig konstig. Illamående och frusen. Väl hemma kände jag mig alldeles orkeslös. Tvingade i mig lite lunch och tyckte jag kände mig lite bättre. Men på skogspromenaden kände jag mig som en urvriden trasa. Hoppas jag inte är på väg att bli sjuk. 

Önskar alla en fin helg.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Annons:
Maria
2017-11-24 15:05
#7

God eftermiddag.

#1 Så vackra blommor.

#3 Jag vägrar också hysterin.

#4 Hoppas på ett trevligt kalas.

#5 Roligt med ett ord på vägen.

#6 Då får vi hoppas att det bara är tillfälligt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

flocken
2017-11-24 16:18
#8

Äntligen mörkt ute & jag kan börja ta kväll. Sovit ca 4,5 timme inatt. Xtremt svår värk samt 2 av 3 hundar som skulle busa hela natten. Har känt mig onykter hela dagen. Hjärnan har inte hängt med. Mannen har lovat laga mat ikväll. Nu dricker jag vin o äter chips.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Maria
2017-11-24 16:22
#9

#8 Hoppas att du får sova inatt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[PeterTM]
2017-11-24 16:53
#10

God kvällskvist 🙂

Här har varit regn och 4-5 plusgrader idag. Blev tvungen att släppa upp "torrvikten" på dialysen till 75 kg idag efter blodtryckskraschen i onsdags.

Black Friday går mig obemärkt förbi, jag handlar när jag behöver, inte för att någon annan vill 😈

Tarotstollan
2017-11-24 20:22
#11

Var ute en sväng nu på kvällskvisten för att se om det fanns något på rean som jag skulle köpa ändå men inga färger, dukar eller kattsaker fanns till nedsatt pris!😡

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: