Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 584 ggr
Maria
11/20/17, 6:07 AM

Godmorgon måndag 20 november

Godmorgon på er från ett Göteborg där snön ligger kvar och det är minus 2 grader. Brrr

Jag är så tacksam att jag kan åka med min man på morgonen.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
flocken
11/20/17, 6:17 AM
#1

Godmorgon -1 & ytterst lite snö ute. Syns på bilarna o lite på gräset. Om 3 timmar hämtar jag min foderhund. Känner mig som ett barn i en leksaksaffär

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

[PeterTM]
11/20/17, 6:17 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

God morgon 🙂

Här har vi 1 minusgrad och ett mycket lätt vitt puder. Jag ska strax dra till dialysen, välkommet en måndag efter långt uppehåll, känner mig helt förgiftad.

Så här såg jag ut när jag var 25. På den tiden hade jag lite lockigt hår och då gjorde det inget att jag bara tog en sax och klippte av själv. Hittade bilden i en mapp i lördags. Den är ifrån en bröllopsfest på Lida friluftsgård 1980 😃

Maria
11/20/17, 6:20 AM
#3

#1 Så spännande🙂

#2 Så skönt att du ska bli "rensad" idag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[Rhonda]
11/20/17, 8:06 AM
#4

Tråkigt väder här i Nybro. Jag vill ha lite snö. 

#2 Fin bild!

Mooniq
11/20/17, 8:11 AM
#5

Frostigt i Munkedal men blå himmel så det blir nog en fin dag.  Börjar veckan med ledig måndag. Jag ska packa kartonger och köra en eller två svängar till tippen med onödiga grejer. Jag gillar konceptet på tipparna, enkelt med stora containers där man kan sortera o kasta och så har de 3 små hus, el/teknik, nytt & nött, och färg/giftigt. Nytt & nött - där ställer man saker som kan användas som tex möbler, lampor mm.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

JMW
11/20/17, 8:41 AM
#6

Morrn! Efter lite snöande tidigare så klarnar det upp nu. Det är vitt och fint ute. En ganska vacker morgon. Nu iväg och jobba några timmar.

Annons:
aggeelin
11/20/17, 8:48 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Godmorgon! Här är det minusgrader och lite snö. Det är vackert ute såhär när solen skiner!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

worst
11/20/17, 10:59 AM
#8

God morgon!

Säger som alla andra, soligt och vackert med lite snöflingor i luften då och då!

Ett ord på vägen?
"Att spilla tid, det är att räkna timmar…"

Fransu
11/20/17, 12:51 PM
#9

God middag!

Kallt idag och snöiga vägar. En stor del av min väg till och från jobbet är en grusväg som går genom skogarna. Så det är nytt för mig att hantera, lite annat väglag där än på fint plogade asfaltsvägar som jag är van vid. Men oj vad vackert det var idag. Snön som tyngde ner träden och dignade över vägen och allt var så vitt och vackert. På hemvägen lyste solen över allt det fina och himlen var klarblå och isen låg tunn över sjöarna. Riktigt "vykortsvackert". Nästan farligt med all skönhet att se på. Jag måste ju hålla ögonen på den slingriga vägen och inte se ut över sjöarna och ängarna jag kör förbi…

#2 Kul att få se en bild på dig när du var yngre. Gömmer du din hakgrop under skägget numera? En vän till mig har precis en sådan grop, som hon ärvt efter sin pappa. Så himla fint tycker jag.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Fridaaaa
11/20/17, 3:03 PM
#10

God eftermiddag! :) 
 
Sambon har varit snäll och veckohandlat, så jag slipper :) Skönt!
Ikväll lagar han mat och  jag som får välja film ikväll ;)  (fyller år idag). Älskar att bli bortskämd haha! :) Så glad att jag har min sambo <3

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
11/20/17, 3:45 PM
#11

#10 Grattis Frida🌺

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Fridaaaa
11/20/17, 4:05 PM
#12

#11 Tack 🌺

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[PeterTM]
11/20/17, 4:35 PM
#13

Grattis Frida (fyller du två gånger om året, tycker inte att det var så länge sen sist 😃)

#9 Haha, jag gömmer kanske inte hakgropen i första hand, jag har inte rakat av skägget helt sedan april 1996, bara ansat med trimmer 🙂

Annons:
Fridaaaa
11/20/17, 4:37 PM
#14

#13 Haha :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

flocken
11/20/17, 7:03 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#15

Mysigt em bus

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Maria
11/20/17, 7:05 PM
#16

#15 Vacker bild

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Fransu
11/20/17, 8:37 PM
#17

Grattis Frida! 🎈

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Soligajag1
11/21/17, 6:49 AM
#18

#14 Grattis Frida i efterskott!! 🎁🌺 

Nu är det lite mer snö här , , ska iväg strax, Ha det gott alla!!🙂

HH 🙂

Fridaaaa
11/21/17, 8:48 AM
#19

#17 & #18 Tack tack! :D

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Upp till toppen
Annons: