Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 834 ggr
Maria
11/17/17, 6:04 AM

Godmorgon fredag 17 november

Godmorgon på er.

Äntligen fredag😉

Vi har nästan 7 grader hos os och jag är som vanligt glad för alla plusgrader

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
[PeterTM]
11/17/17, 6:15 AM
#1

God morgon 🙂

Första morgonen på en vecka med plusgrader, hela 3 st. Var på bentäthetsmätning igår, krångligt. Sjukhus har noll insikt om att inte alla funkar likadant. De hade mycket svårt att hantera mig som protesbärare/gångare. Inga rutiner stämmer och då blir de helt ställda.

Maria
11/17/17, 6:17 AM
#2

#1 Vad märkligt. De måste väl finnas fler "som du"😉 och riktlinjer för olika varianter av undersökningar?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
11/17/17, 8:12 AM
#3

Godmorgon! Mild morgon men ändå halt som snor i vår backe.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

JMW
11/17/17, 8:25 AM
#4

Morrn! Idag har jag tagit ledigt för jobben hemma kräver massa tid. 

Ser solen på trädtopparna. Tror det varit redigt halt här också och glad att jag slapp åka iväg idag.

worst
11/17/17, 10:30 AM
#5

God morgon!

Uj, uj, uj, vad trött jag är idag! Hoppas solskenet piggar upp så småningom!

Ett ord på vägen?
"Det lönar sej inte att springa, om du springer åt fel håll!"

flocken
11/17/17, 12:20 PM
#6

Vilken underbar dag Solen skiner från en blå himmel. Ca +7. Blåser lite som vanligt här vid kusten. Familjen och svåger har precis åkt till Stockholm för att kolla på monster jam. Kommer hem på söndag em. Ska snart ut o gå med Dexter.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
Fransu
11/17/17, 12:21 PM
#7

God middag!

Äntligen fredag!

Jag är så trött efter denna arbetsveckan. Har varit mycket att hålla reda på. Ibland räcker inte 50% för det jobbet jag gör.

Önskar alla en trevlig helg!

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Maria
11/17/17, 2:46 PM
#8

Läste precis att Rikard Wolff har avlidit.

Jag kan aldrig glömma hans roll som Zack i Änglagård.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
11/17/17, 3:51 PM
#9

Nu sitter det en pojke på månen😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Fransu
11/17/17, 4:08 PM
#10

Rikard 🌺

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Carrosh
11/17/17, 5:05 PM
#11

Gokväll i stugan!

Idag är jag trött. Precis gått in i intensivveckan på jobbet, men på tisdag morgon så går jag på min långledighet, så jag ser ju ljuset i tunneln! :)

Blir en lugn kväll här eftersom jag jobbar imorgon. Ska göra lite tacolasagnerullar om en stund till middag och börja titta på The Punisher-serien som kommit ut precis. :)

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Maria
11/17/17, 7:19 PM
#12

Jag sitter här och väntar på att klockan ska gå så att man kan gå och lägga sig. Jag är så trött.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[PeterTM]
11/17/17, 8:04 PM
#13

Trist när någon dör så tidigt i livet, men vad jag förstått hade han svår kol. Som person och artist har jag aldrig riktigt gillat honom, han var för mig "kulturvansinnet förkroppsligad", men som sagt, tråkigt att han är död.

Annons:
Maria
11/18/17, 7:14 AM
#14

Ingen som sett felstavningen i rubriken haha😃

Jag ska ändra det nu.

noovember

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

JMW
11/18/17, 9:57 AM
#15

#14 Jodå, jag såg den redan på morgonen men tänkte vänta och se om någon märkte något. 😂

worst
11/18/17, 10:21 AM
#16

#14   Jag tycker det är kreativt och spännande att se hur du stavat den här dagen! Synd att du "rättar" till det sen!   😎

Maria
11/18/17, 10:23 AM
#17

😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[PeterTM]
11/18/17, 12:42 PM
#18

#14 Jag såg den direkt, men tänkte att; nä, nu ska jag inte vara petig 😃

Fransu
11/18/17, 2:05 PM
#19

Jag missade det helt måste jag erkänna.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Maria
11/18/17, 2:06 PM
#20

Jag har en förmåga att få det fel i rubriken haha😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Upp till toppen
Annons: