Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 309 ggr
Maria
2017-11-12 06:45

Godmorgon söndag 12 november

Godmorgon på er från ett nollgradigt Göteborg. Brrrr.

Min man jobbar idag och jag har inga andra planer än att göra mat.😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
flocken
2017-11-12 06:55
#1

Godmorgon Sov xtra länge, 6.30. Nollan & frost ute

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Fransu
2017-11-12 08:15
#2

God morgon!

Nästan 4 minus här på landet. Vackert frostigt landskap ute. Det blir kallt att jobba nere i husgrunden idag.

Idag har jag haft mitt Körkort i 21 år. Vad tiden går fort!

Hoppas alla får en fin söndag.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

JMW
2017-11-12 08:53
#3

Morrn! Fantastiskt vacker morgon med klarblå himmel och sol som lyser på snön som kom igår. Någon minusgrad så den blöta snön som kom är svår att gå på då den frusit.

Soligajag1
2017-11-12 09:11
#4

Gomorron ! Idag är det Farsdag , ska åka till pappa och gratta Honom , tar med lite godsaker och korsord! Mysigt!! 😀❤️ Ska vi ha !

HH 🙂

worst
2017-11-12 09:32
#5

God morgon!

Idag ett vackert soldis som lovar fint väder!

Idag ska jag åka ned till Kalmar och gå ut och äta med en vän som inte vill fylla år… Men mat behöver hon ju varje dag, så även idag!   😃

Maria
2017-11-12 10:23
#6

Jag sitter fortfarande i min pyjamas och det är svårt att komma igång i dag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
aggeelin
2017-11-12 10:46
#7

Här skiner solen! Det är kring noll och härligt ute. Jag ska ta reda på tvätt och sen måste jag förbereda till jobbet. Jag hann inte med allt i veckan som var.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Carrosh
2017-11-12 10:47
#8

Godmorgon!

Gjorde ett försök i morse, innan soluppgången, att se när Venus och Jupiter korsade varann på himlen, men det var lite svårt att se för alla hus som stod i vägen här, så jag gav upp idén och gick och lade mig igen. Vaknar sedan till strålande sol!

Idag blir det nog att bygga lite mer lego. Satt igår kväll och byggde ihop en motorcykel, idag ska jag bygga en ubåt. :)

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

[PeterTM]
2017-11-12 11:13
#9

God förmiddag 🙂

Här är sol från klarblå himmel, men kallt som tusan, flera minusgrader i morse, nu är det +1. Jag fick min lördag förstörd av smärta, den släppte först vid 3-tiden på eftermiddagen och då är det redan mörkt ute. Dock var det ju rätt dag att vara overksam på eftersom det regnade hela dagen.

Idag ska jag försöka göra klart skaften jag jobbat på och sedan ordna med lite information till tjejerna som sa ha dem så att de gör rätt med utrustningen. Jag tror att de har gjort i stort sett allt helt fel hittills och att det är därför de haft så mycket problem.

Mooniq
2017-11-12 19:21
#10

Vilken fin solig helg vi haft. Underbart väder, förvisso lite kallt men nästan ingen blåst och klarblå himmel. Rensat mina 2 balkonger, så lite duktiga har vi varit o burit grejer. Tung arbetsvecka framför mig med många timmar men det e snart helg igen.  Fick hyra den lilla stugan och nu letar nuvarande hyresvärd nya hyresgäster hit. Denna månaden kommer att swisha förbi i hög hastighet - det e bra för december är den tyngsta månaden för mig - sen vänder det 🙂☀️

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Tarotstollan
2017-11-12 19:34
#11

Kom ihåg sent att vi hade container här nu på området och den hämtas i morgon, så jag fick passa på att samla ihop mina saker som skulle kastas och gå ut med det.
Fy 17 vad halt det var och jag hade planer på att gå till affären men det fick jag strunta i. Vågar inte riskera att ramla för lite kattgodis och lämna in Sudoku.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: