Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 535 ggr
Maria
2017-11-11 08:59

Godmorgon lördag 11 novemver

Godmorgon på er.

Jag har varit uppe en stund och vi har 5 grader och mycket blåsigt i Göteborg. Det brukar vara så svinkallt då.

Idag ska vi handla och så ska vi "hänga" med lille barnbarnet en stund❤️

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Maria
2017-11-11 09:00
#1

Jag skrev först fredag men ändrade😃

Denna veckan som jag haft semester så har det varit snurrigare än vanligt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

JMW
2017-11-11 09:07
#2

Morrn! Så var första snön här. Tempen runt nollan så det är blötsnö men det är vitt ute.

flocken
2017-11-11 09:39
#3

2,7 ute & snöblandat regn. Blåser o ruggigt. Jag o lilla sonen ska till Kalmar o köpa julsaker. Lite mys o egentid

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

worst
2017-11-11 10:53
#4

God morgon!

En mulen, regnig dag med snöglopp till eftermiddagen, 4 grader och halv storm. Jag tror jag stannar inne idag…

Ett ord på vägen?
"Det är alltid för tidigt att ge upp!"

Carrosh
2017-11-11 11:07
#5

God förmiddag!

Kom hem från jobbet för en liten stund sen och har ätit lite grann. Hade en sån där kul morgon på bageriet, i väntan på hemfärd, då jag inte fick behålla frukosten.. trodde allt det där skulle vara över nu!

Men nu är jag iaf hemma och är långledig till torsdag. Riktigt spännande också att åka från ett Kristinehamn i snöblandat regnväder till ett soligt Karlstad. :) Det lättade upp humöret rätt fint!

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

[PeterTM]
2017-11-11 11:37
#6

God förmiddag 🙂

Regn, ösregn till och med och det har varit så sedan igår kväll. Idag har jag en av de värsta smärtdagarna på mycket länge och tårarna sprutade ur ögonen när jag skulle ta mig nerför trappen från övervåningen. Vi skulle iväg för att fira en av barnens kusiner idag, men de fick åka utan mig, jag klarar knappt av att stå, än mindre gå.

Annons:
Maria
2017-11-11 11:42
#7

Usch då Peter. Hoppas att det ger med sig snart.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
2017-11-11 17:00
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

De sista rosorna kämpar.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
2017-11-12 15:46
#9

Å så fina rosor Maria!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Upp till toppen
Annons: