Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 674 ggr
Maria
2017-11-10 07:27

Godmorgon fredag 10 november

Godmorgon på er från ett regnigt Göteborg med 8 grader ute..

I går kväll haglade det så att katterna blev skärrade när de var i uterummet. Till och med gamle Moritz som brukar ta det mesta lugn som en filbunke.

Vi ska i väg till Fiskekrogen idag på skaldjursbuffé. Det ska bli gott.🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
flocken
2017-11-10 07:53
#1

Så gott Maria. Lite avis är jag allt :) Har bara en önskan. Att mina barn kan se varandra utan att bråka. De fräser, skriker o tjafsar efter 10 sek. Tar den stora bort alla skärmar blir det lugnare.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

aggeelin
2017-11-10 07:54
#2

Godmorgon! Här är det mulet just nu men solen kommer nog under dagen. Det har varit sol ute varje dag dem här veckan! Å så gott det låter mmer skaldjursbuffe!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Fridaaaa
2017-11-10 09:41
#3

Morgon! :)

#0 Åh låter inte helt fel! :D

Jag har sovit kasst inatt samt förkyld. Ingen bara kombo suck.
Men ledig idag och i helgen så får vila upp mig :)
Skrattade dock gott ut bebisen igår kväll, han kickade på rejält haha. Tror han möblerade om där inne, kändes så i alla fall ;)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
2017-11-10 09:45
#4

#3 Vilken härlig känsla.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Fridaaaa
2017-11-10 09:45
#5

#4 Ja det är det verkligen :D

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Honestyisdead
2017-11-10 10:22
#6

God morgon. Råkade visst sova länge idag.

Tror det regnar här med. Har inte kikat ut ännu.

Har inget planerat idag men tänkte försöka få pappa till att köra till Mölle så jag kan handla lite havskräftor :) Eller få honom att bjuda på middag ikväll! Mamma är ju bortrest så "han" behöver sällskap ;)

Sedan blir det nog en runda till dartklubben.

Trevlig helg!

Annons:
worst
2017-11-10 10:38
#7

God morgon!

Idag blir det framstupa sidoläge - får vila mej i form.   😕

Ett ord på vägen?
"Varje utgång är en ingång till något annat!"

Fransu
2017-11-10 11:55
#8

God middag!

I morse när jag precis gått upp vid 5-tiden så drog en kraftig hagelskur in. Vi har funderat lite på om det skulle låta mycket med hagel på plåttaket på huset. Och ja, det lär ordentligt!

Nu är molnigt men uppehåll för närvarande. Ca 5 grader.

Underbart med helg! Trots att vi har fullt upp, så är det skönt att kunna sova lite längre på morgonen i alla fall.

Trevlig helg till alla!

#7 Krya på dig!

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Upp till toppen
Annons: