Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 444 ggr
aggeelin
2017-11-06 07:23

Godmorgon måndag 6 nov

Godmorgon

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
Tarotstollan
2017-11-06 07:35
#1

Morron!👋
Dimmigt och + 2,8.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Maria
2017-11-06 07:46
#2

Godmorgon  på er.

Jag har sovit som en stock.🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

JMW
2017-11-06 08:05
#3

Morrn! Blå himmel och just nu 4 grader. Solen kommer upp över kanten snart. Iväg och jobba några timmar. Sen lite städning och bädda rent i gästsängen. Sonen kommer ner på besök på onsdag. Måste tänka till nu, vad ska vi äta?

Carrosh
2017-11-06 08:44
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

God morgon!

Här är det grått och mulet - har vart det nu en vecka i princip, men solen lyser ändå här inne! 😃 Blir ett besök hos barnmorskan under förmiddagen - ska göra en sk hälsoscreening, samt att jag har tusen miljarder andra frågor och funderingar jag hoppas kunna ställa idag.

Igår var vi iväg till våra vänner och vi fick en barnvagn! Helt otroligt! Vi firade också 20+0 med lite tårta, den lär ta ett par dagar att gå åt misstänker jag - men åh så god den blev!

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Maria
2017-11-06 08:49
#5

Vacker tårta🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Carrosh
2017-11-06 09:44
#6

#5 Tack så mycket! 😃

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Annons:
worst
2017-11-06 10:59
#7

God morgon!

#4   Den tårtan såg god ut!

Här är strålande sol med små lätta moln bredvid.

Ett ord på vägen?
"När folk är överens med mej, får jag alltid en känsla att jag kanske har fel!"

Fransu
2017-11-06 12:04
#8

#4 Vilken jättefin tårta! Ser otroligt god ut. Och grattis till 20+0. Nu är det bara resten kvar.

Någon som ska äta Gustav Adolfsbakelse idag? Jag har aldrig ätit en sån. Tror att den kan variera ganska mycket i utförandet beroende på vart i landet man befinner sig.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

flocken
2017-11-06 14:07
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Goddag. Sol & blå himmel. Ca +10. Nu är det bara 2 v kvar tills min foderhund flyttar hit. Se hur länge han blir kvar. Några månader iaf. Matte ska byta ut höften.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Maria
2017-11-06 20:03
#10

 God kväll.

Nu har vi passat vårt lilla barnbarn en stund och han är nattad. Så himla härligt att bo såpass nära varandra. 10 minuter med bilen bara.

Det är en märklig känsla det här med att få barnbarn. Att se sin egen son med ett litet barn. Jag är fortfarande överväldigad❤️

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Tarotstollan
2017-11-06 21:53
#11

#4. Vad är det för fyllning i tårtan? Grädde, klementinklyftor, Noblesse och Kina ris ser jag …🤤

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Carrosh
2017-11-09 17:28
#12

#11 Nope, det är cocoa puffs, inte kinaris :)

I tårtan är det ett lager med hallonsylt och ett lager med karamelliserad mjölk och mandarinklyftor. Ovanpå är det grädde med riven vit choklad, cocoa puffs, mandarinklyftor och apelsin-Noblesse.

Riktigt smarrig blev den!

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Upp till toppen
Annons: