Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 487 ggr
aggeelin
2017-11-02 07:40

Godmorgon torsdag 2 nov

Godmorgon! Typiskt novembetväder idag. Men det är helt enligt förväntan. Jag är tidig till jobbet idag och hoppas att allt fungerar bra idag.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
Maria
2017-11-02 08:14
#1

Godmorgon.

Jag är ju ledig idag och vaknade på småtimmarna med en väldans huvudvärk men efter att ha tagit medicin och gått och lagt mig igen så känns det bra mycket bättre🙂

Vi har hela tio grader ute hos oss och solen kämpar med att komma fram.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

worst
2017-11-02 10:11
#2

Godmorgon!

Förvånad ser jag solen skina här i öst, det skulle den inte enligt SMHI!

En tanke på vägen?
"Med båda fötterna på jorden, så kommer man inte så långt!"

Maria
2017-11-02 11:00
#3

Jag har varit och handlat och det var ett fantastiskt väder.

Jag mötte som vanligt en del katter på vägen och denna gången en hare också🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Fransu
2017-11-02 12:02
#4

God middag!

Strålande sol här och omkring 10 grader. När jag satte mig i bilen för att köra hem från jobbet så stod det att det var 18 grader varmt där den stått i solen. Så det är riktigt skönt idag.

Ska iväg på lite ärenden, biblioteket bland annat.

Hoppas alla har en bra dag!

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

[PeterTM]
2017-11-02 12:49
#5

God eftermiddag 🙂

Här är riktigt grått och fuktigt, men ändå uppehåll och 6 grader. Jag ska försöka få lite gjort ute, så jag hoppas att regnet håller sig borta.

Honestyisdead
2017-11-02 16:06
#6

God eftermiddag. 

Jag vet knappt vad vi har haft för väder här. Har varit sängliggande hela dagen. Fick igår veta att jag har dubbelsidig lunginflammation och det förklarade varför jag mådde så dåligt.

Nyss var min pappa här och lämnade lite varor han köpt till mig, så nu ska jag försöka få i mig lite mat. Lär bli a fil med banan för jag orkar knappt stå.

Annons:
Maria
2017-11-02 16:15
#7

Åh så får du krya på dig Hera.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[PeterTM]
2017-11-02 16:18
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Regnet kom vid 14-tiden, så utomhusverksamheten sket sig ganska snart. Jag har ägnat mig åt att städa i garaget istället 🙂

Caesar vill vara med och läsa dagens post 😃

Honestyisdead
2017-11-02 16:28
#9

Tack Maria 🌺

Fransu
2017-11-02 16:35
#10

Krya på dig Hera!

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Honestyisdead
2017-11-02 16:41
#11

Tack Fransu 🌺

flocken
2017-11-02 16:45
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2
#12

Godkväll. Dunderförkyld. Hur mkt snor kan det finnas? Inte hjärnan som rinner ut? Känner mig rätt trög just nu 😁 Lät hundarna rusa av sig o nästan 3 timmar i skogen medans jag satt på en sten i solen

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Fransu
2017-11-02 16:50
#13

#12 Har din hund fastnat där i trädet? 😃

Krya på dig också flocken!

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Annons:
flocken
2017-11-02 17:01
#14

#13 Ja han gjorde ju det  o en stund senare missbedömde han bredden på en å o hoppade över. Kom inte riktigt över utan gjorde magplask

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Maria
2017-11-02 17:03
#15

#12 Haha vilken bild🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

flocken
2017-11-02 17:08
#16

#15 brukar man inte säga, sådan matte sådan hund. Hade oxå kunnat fastna i ett träd

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

aggeelin
2017-11-02 22:18
#17

#8 Så fin han är Caesar!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
2017-11-02 22:19
#18

En bra dag! Inget teknikstrul att ta hand om och jag har rättat massor av tentor!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[PeterTM]
2017-11-02 23:18
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#19

#17 Ja han är fin. Vi läste precis om katten som röstats fram som årets vackraste katt, en likadan som vår Caesar vann, fast en brunmaskad vid namn King (Caesar är lilamaskad). Vår dotter har sagt från dag ett att hon vill ställa ut honom 🙂

Färgerna blir konstiga i ljuset från kökslampan, hans blå ögon syns inte och hela bilden blir gulaktig. Han har ju knallblå ögon annars.

Tarotstollan
2017-11-03 00:23
#20

Han är jättefin!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
Fransu
2017-11-03 14:53
#21

#19 Vilken vacker katt. Älskar hans uttryck. ❤️

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Maria
2017-11-03 14:56
#22

Det är så vackert med katter med blå ögon.

En gång såg jag en vit katt i Grekland med ett blått och ett grönt öga. En ganska tufsig rädd katt så när jag fått fram kameran så var katten väck.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: