Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 601 ggr
Maria
10/23/17, 6:13 AM

Godmorgon måndag 23 oktober

Godmorgon på er denna måndag och nya vecka.

Vi har 8 grader ute och jag ska strax ge mig iväg. Jag är alltid glad så här års för alla plusgrader😃

Hoppas ni får en fin måndag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
flocken
10/23/17, 6:17 AM
#1

Morgon Skulle ut o kissa vovven o ytterbelysningen var sönder. Kolsvart. Tände en lykta med ett ljus. Har regnat i ett dygn o ska fortsätta

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Maria
10/23/17, 6:22 AM
#2

#1 Här i vårt område så är det min man som är "lyktgubbe" haha😃. Han går regelbundna rundor för att kolla belysning och det är viktigt för jösses vad svart det blir när någon lampa är sönder.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

flocken
10/23/17, 6:32 AM
#3

#2 den funkade när vi gick o lade oss. Så den gav väl upp i natt. Det blir verkligen kolsvart.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

JMW
10/23/17, 8:04 AM
#4

Morrn! Så har vi då sista veckan med sommartid. Så morgonljuset får vi tillbaka lite sen men bara ett tag.

Mulet, mörkt och grått här med endast 6 grader. Inget regn men det kom lite igår kväll.

aggeelin
10/23/17, 8:05 AM
#5

Godmorgon! Här blåser det och är kring fem grader. Jag som är så frusen är också glad för plusgrader. Än så länge är det inte dags för kallare väder.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[[eskils_]]
10/23/17, 10:01 AM
#6

Så varmt och skönt ni har! Här är det mulet och noll grader. 😕

Annons:
Upp till toppen
Annons: