Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 367 ggr
Maria
2017-10-21 08:32

Godmorgon lördag 21 oktober

Vi har det grått här och det är 12 grader.

Jag har haft en gräslig natt med sådan huvudvärk att jag inte riktigt vetat vart jag ska ta vägen men nu så känner jag mig ganska avdomnad av både medicin och trötthet. 

Jag har ju en period haft ny medicinering som verkat fungera ganska bra så detta var ett bakslag men jag hoppas att det bara var en tillfällighet.

Nog om det😉 Vi ska veckohandla idag och antingen åker min man själv eller så åker förhoppningsvis jag med.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
[KatarinePierce]
2017-10-21 08:52
#1

godmorgon! Vi har 5 grader och så äter vi gröt

Fransu
2017-10-21 08:56
#2

God morgon!

Låter fruktansvärt med huvudvärken Maria. Hoppas du får må bra och vara värkfri idag.

Här är det mulet och ganska varmt runt 10-12 grader skulle jag tro. Vi ska ner i grunden och fortsätta jobba.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Maria
2017-10-21 08:56
#3

#1 Åh så gott. Jag är inne i en period där jag äter havregrynsgröt med äpplemos😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

flocken
2017-10-21 09:08
#4

Disigt o regnigt. Sitter i bilen mot min väninna. Ca 1,5 timme i bil nu med en 5 åring. Se hur det går

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

JMW
2017-10-21 09:18
#5

Mulet här också och 9 grader. 

Hoppas din dag blir bra Maria och att du piggnar på dig.

Carrosh
2017-10-21 09:41
#6

God morgon!

Låter inget vidare med en sådan natt! Jag hoppar du känner dig bättre under dagen! 🌺

Här är det soligt idag, så jag tänkte ta mig iväg till Gengåvan (en second hand-butik i området) och kika lite. Annars blir det nog rätt lugnt. Kanske en liten promenad ute i solen om kroppen och illamåendet orkar med. 🙂

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Annons:
[KatarinePierce]
2017-10-21 10:29
#7

#3 Märkligt för det är jag också

[PeterTM]
2017-10-21 10:47
#8

God förmiddag 🙂

Här har vi ganska klart väder och mest soligt, frost på morgonen för fjärde dagen i följd, just nu 3 plusgrader. Framåt dagen skulle det bli 8 grader, så jag ska greja lite ute med mitt "uppdrag" från tjejerna i Hölö.

aggeelin
2017-10-21 11:34
#9

Godmorgon! Hoppas ditt huvud blir bättre under dagen Maria! Det där låter jättejobbigt! ikväll är vi bortbjudna till min kusin som numera bor i närheten. Skönt att vara bortbjuden på mat ibland.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Upp till toppen
Annons: