Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 614 ggr
Maria
2017-10-20 06:05

Godmorgon fredag 20 oktober

Godmorgon på er alla. Äntligen fredag😉

Vi har åtta grader här i Göteborg.

Hoppas ni alla får en fin fredag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
flocken
2017-10-20 06:15
#1

Godmorgon Äntligen fredag. Jobbat i 12 dagar nu och behöver ledigt. Imorgon ska vi åka till min bästa kompis. Vi träffades första gången här inne på iFokus. Inne på marsvin. Hon hängde med på utställning o vi fastnade direkt för varandra. Vi försöker ses 2 gr/ år. Är en bit emellan oss.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

[PeterTM]
2017-10-20 06:19
#2

God morgon 🙂

Kolmörkt ute, så jag har inte hunnit titta ut för att bedöma väder, men det var klart igår kväll, så det är säkert frostvitt nu precis som igår morse 🙂

Soligajag1
2017-10-20 06:57
#3

Godmorgon . . -1 här i Västerås . Brrr. . . 

Kylan är på ingång! 🙂 

Bara att klä sig varmt o ch knalla iväg till skolan. 🙂

HH 🙂

aggeelin
2017-10-20 07:39
#4

Godmorgon! Veckan hart går fort men ändå - äntligen fredag! Kylig morgon, nu är det dags för något varmt på benen! Snart dags att skutta iväg till jobbet!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Mooniq
2017-10-20 12:15
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Mårning. En ledig fredag och jag har varit o kollat på en annan stuga idag. Ägarna på semester men vi har pratat på telefon och jag är riktigt intresserad. Inte lika fin som den förra stugan jag kollat på och som ska totalrenoveras fram till våren - men ett litet hopp åt sidan i en stuga för att få sova o slippa grannarnas hundar kan vara värt böket m 2 flyttar. eller vem vet -jag kanske trivs o stannar där. Ljust o fint.  En perfekt bergknalle i änden av tomten skärmar bort trafikljudet. Ute på landet men bara 4 minuter körtid till E6an. Grått o kallt ute men nästan ingen blåst. Snart en promenad och sen tvätta bilen. ☀️

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Carrosh
2017-10-20 14:21
#6

God eftermiddag! Längesedan jag skrev i det här forumet nu!

Här är det molnigt, men sol i sinne! Trött efter jobbet men glad över långledig helg! Ha en fin dag allihopa!

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Annons:
flocken
2017-10-20 16:11
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Idag blev det en tripp till Kalmar för lite social träning för Dexter. Då jag bara hade en dagishund idag så var det ett ypperligt tillfälle att åka iväg. Var Dexters första gång i Kalmar och vi tog en tur vid slottet.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

[PeterTM]
2017-10-20 16:47
#8

Vi hade -3 i morse, nu är det +8. Just hemkommen, nu ska vi ha middag med hela familjen, men med olika mat 🙂

Fransu
2017-10-20 17:06
#9

#7 Åh, vilka fina hundar båda två! ❤️ Vad är dom för raser?

Det är vackert i Kalmar. Jag har varit där en gång för många år sedan.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

flocken
2017-10-20 17:11
#10

#9 min är leonberger/ amstaff. Den släthåriga. Den andra är en labradoodle ( labrador/ pudel) Kalmar är fint. Men alltid kallt 😁

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

JMW
2017-10-20 18:29
#11

#10 En fundering, fäller labradoodel eller brås de på pudeln som ju inte fäller päls som t ex golden.

flocken
2017-10-20 18:49
#12

#11 de fäller inte. Finns säkert exemplar som gör. Måste klippas ca 3 gr/ år enl mig

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Fransu
2017-10-20 18:57
#13

Pälsen på labradoodlen ser mer storlockig ut än på vår storpudel. Pudeln är mer krullig. Jag hade kunnat tänka mig ha en labradoodle, men min man är mer tveksam. Han har verkligen fastnat för storpudeln.

Hade jag inte varit allergisk hade jag velat ha en hund med päls som din hund har, släthårig. Lättskött, praktiskt och jättefin. Bästa hårlaget på hund enligt mig. Bara en sån sak som att ansiktsuttrycken kommer fram. Och få se dom fina rynkorna din hund har i pannan, så charmigt! 🙂

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Annons:
flocken
2017-10-20 19:44
#14

#13 Ja de har större lockar o mjuka. När han är klippt ser han ut som ett lamm. Ja det är så skönt med en släthårig. Men fäller. Skulle vara skönt med en icke fällande. Men kommer aldrig hända här ;) Ja han har rynkor som heter duga. Inte bara i pannan. Skulle kunna få ut en mindre hund utav allt skinn

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Upp till toppen
Annons: