Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 350 ggr
Maria
2017-10-15 07:42

Godmorgon söndag 15 oktober

Godmorgon på er från ett grått Göteborg med 12 grader.

Jag är så glad så länge temperaturen inte är för låg.

Idag ska vi till lilla barnbarnet❤️

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Soligajag1
2017-10-15 08:55
#1

Gomorron ! 

Här ser det ut som solen tittar fram , Härligt ! 

Nu 8 + , då kan jag sitta ute en stund i solen , ska trampa iväg till Ica , glömde lite varor igår , ska bjuda mina grabbar på mat idag . 

Ska bli skoj!! sen vill dem se hur mamma fixat i lägenheten . 🙂

HH 🙂

[vandringen]
2017-10-15 10:57
#2

God Söndag !

Futtiga tre grader här så nu är det verkligen höst och så vackert det är ute.

Har datorstrul och igår blev det mest halva meningar resten lyckades trilla bort så jag hoppas det här blir komplett för annars känns det bra dumt 😊

Önskar er en fin Söndag 🌺

aggeelin
2017-10-15 11:11
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Här har vi 12 grader ute. Uterummet har värmts av solen och vi sitter här och njuter av dagen. #0 Jag är också glad så länge det är plusgrader ute.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[PeterTM]
2017-10-15 11:55
#4

God middag 🙂

Här är soligt och fint, men lite svalt, 5 grader. Jag har helvetiskt ont i rygg och ben idag och har än så länge inte klarat av så många steg. Planen för dagen är att stadga upp pojkens skrivbord. Han har dunkat i det i frustration när nåt spel gått dåligt, så det är bara kex på den sida där han sitter. Planerar att dra dit en förstärkning och vända skivan så att han får den "obrukade". 🙂

JMW
2017-10-15 13:50
#5

God dag! På väg till makens nya jobb. Jag har inte varit där så nu vill han visa. 14 grader och halvsoligt, en fin höstdag.

flocken
2017-10-15 15:16
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#6

Har haft en varm o skön dag. Som vanligt fokus på djuren. Städat kanin burarna. På bild 3 av 5 st kaniner som äter upp mina smultron. Blev en sväng med min kusin o hennes springer valp. Ska snart åka o hämta hö. Pusslet med djuren tar aldrig slut

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
citytjejen
2017-10-15 17:34
#7

Idag var vi till Skansen, min man och jag. Var väldigt mysigt, fint väder och vi såg diverse djur, t.om järven som annars brukar vara svår att få se 🙂
Riktigt skönt att vara där under lågsäsong, det var lite folk och inte så många barnfamiljer heller, vilket kan vara störande annars 🙂

/Christina

Upp till toppen
Annons: