Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 322 ggr
Maria
10/14/17, 7:20 AM

Godmorgon lördag 14 oktober

Godmorgon på er.

Jag tror bestämt att det har regnat hela natten här hos oss. I alla fall varje gång jag varit uppe. Nu hällregnar det också och är 13 grader.

Enda planen idag är att veckohandla.

Vi har städdag idag i området men jag brukar de senare åren inte vara med.

Hoppas ni får en fin lördag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
flocken
10/14/17, 7:43 AM
#1

Godmorgon Varit uppe sen 04.30 Jobbar hela helgen. Vid 12 kommer en kund med sin hund o följer med ut o gå.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Soligajag1
10/14/17, 7:54 AM
#2

Godmorgon ! 🙂

Nu är man uppe fast man är ledig , försökte sova längre , men det går inte . 

Jag ska med storhandla , , ska köpa lite godsaker , mina söner kommer och tittar hur mamma fixat i lägenheten,. Nästan klart nu , 🙂

Beställde gardiner från Jotex, som jag ska hämta idag , Öljett gardiner , Naturvita .

Ska försöka ta ett kort på dem sen , lägga upp här. 

Annars trivs jag som fisken i vattnet här, , njuter varje ögonblick ! 🙂 

Så underbart lugnt o skönt . Kissarna vill ut på balkongen så jag ska fixa det med. 

Njut av dagen !! Kram 🙂

HH 🙂

Maria
10/14/17, 7:58 AM
#3

#1 Du får sova middag om det går😉

#2 Så härligt🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
10/14/17, 11:30 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Godmorgon

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

JMW
10/14/17, 12:58 PM
#5

Gomiddá! En riktigt varm dag, 16,5 grader just nu. Vi har burit undan en massa som inte ska vara ute i vinter. Röjt upp i ena vedboden så den är redo att ta emot en massa ved. Sågat ner och städat upp några halvstora och vildvuxna lönnar. Så skönt att få undan allt.

[PeterTM]
10/14/17, 1:37 PM
#6

God eftermiddag 🙂

Jag har haft en gammal kompis på besök här hemma idag, så det har varit mycket snackande och kolla runt på omgivningar, mina djur och mina samlingar. Flera år sedan vi sist träffades, så det blev en del att ta igen, vi har känt varandra sedan 1986. Han köpte dessutom lite bågfiskeutrustning av mig.

Annons:
aggeelin
10/14/17, 9:55 PM
#7

#6 så roligt att träffa en gammal kompis!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
10/14/17, 9:55 PM
#8
Upp till toppen
Annons: