Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 500 ggr
Maria
10/13/17, 6:05 AM

Godmorgon fredag 13 oktober

Hoppas att ni inte är skrockfulla haha😃

Vi har 7 grader här och jag ska ge mig iväg till jobbet snart.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
flocken
10/13/17, 6:12 AM
#1

För mig är detta en tur dag. Sovit lugnt för en gångs skull. Se vad som händer i dag.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Maria
10/13/17, 6:15 AM
#2

Jag har inga problem det fredag den trettonde.

Var det inte en film som hette så för länge sedan?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[PeterTM]
10/13/17, 6:17 AM
#3

God morgon 🙂

Uppe kl 4 efter 3,5 timmars sömn, nu ska jag strax iväg till veckans sista rundsmörjning, dialysbehandling nr 4285!

Fattas en bokstav i rubriken Maria 🙂

Maria
10/13/17, 6:22 AM
#4

#3 Haha, jag har lyckats igen😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

kamera0710
10/13/17, 6:54 AM
#5

Hade min otur förra veckan och hoppas att det räcker för ett tag! 😡

Blev bestulen på bilens bakre registreringsskylt och har suttit en evighet i telefonen innan jag kunde anmäla det. (Tekniken fungerade inte hos polisens telefon, så jag blev inte uppringd som en telefonröst utlovat. Då var det till att sitta i telefonkö tills jag fick svar.) Nu har jag i alla fall fåt den nya skylten, men jag måste köpa ett nytt fäste. Det gamla är delvis trasigt efter stölden.

Innan det skulle jag ta ut 3000 i bankomat, men pengarna kom inte. Nu väntar jag på besked från banken om vad som händer med detta…

Det kunde å andra sidan ha varit värre! Här i Södertälje är det många bilar som förstörs i bränder, det har jag sluppit.🙂

Soligajag1
10/13/17, 7:04 AM
#6

Godmorgon 🙂

#3 o #4 Det är bagateller , , bokstäver , , men jag är med noga , är man en poet så är man man, , OM ni vill så gå in o läs på Poeter.se / soligajag_1 , Ni är så Välkomna!! 

Jag är skrockfull , , säger tvi tvi , , om jag går förbi en svart katt , , går inte under stegen . . ( vid byggjobben tex)  då går jag runt . . 

Så idag skulle jag väl va hemma, , , men det går ju inte . . 😉

Först skolan 9-15.30 , sen tjej kväll , , eller AW , , mysigt!! 😃

HH 🙂

Annons:
Maria
10/13/17, 7:17 AM
#7

#6 Haha. Då hade du fått säga det hela tiden hemma hos mig som har kolsvarte lille Lakritz.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
10/13/17, 7:50 AM
#8

Godmorgon! Här blir det en solig dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

JMW
10/13/17, 8:00 AM
#9

Morrn! Sovit dåligt. Legat och lyssnat på vindarna för här har det blåst riktigt ordentligt i natt. Har känts som storm men enligt SMHI har byvindarna legat på 16-17 m/s. Fick trixa på presenningen över veden. Igen. Ska bli sol idag men just nu mulet. Strax iväg och jobba några timmar.

flocken
10/13/17, 8:05 AM
#10

#9 har blåst så här oxå. Ser ut att lätta men blir nog blåsigt hela dagen.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Maria
10/13/17, 2:52 PM
#11

Så nu är jag hemma. Flexade ut lite tidigare så nu är det helg😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
10/14/17, 9:57 PM
#12

Å så skönt med helg! Jag var hos vänner och åt surströmming!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Upp till toppen
Annons: