17 Dagens Hälsning

Godmorgon fredag 13 oktober

2017-10-13 06:05 #0 av: Maria

Hoppas att ni inte är skrockfulla hahaSkrattar

Vi har 7 grader här och jag ska ge mig iväg till jobbet snart.

/Maria

Anmäl
2017-10-13 06:12 #1 av: flocken

För mig är detta en tur dag. Sovit lugnt för en gångs skull.
Se vad som händer i dag.

Sajtvärd rexkanin Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl
2017-10-13 06:15 #2 av: Maria

Jag har inga problem det fredag den trettonde.

Var det inte en film som hette så för länge sedan?

/Maria

Anmäl
2017-10-13 06:17 #3 av: PeterTM

God morgon Glad

Uppe kl 4 efter 3,5 timmars sömn, nu ska jag strax iväg till veckans sista rundsmörjning, dialysbehandling nr 4285!

Fattas en bokstav i rubriken Maria Glad

Anmäl
2017-10-13 06:22 #4 av: Maria

#3 Haha, jag har lyckats igenSkrattar

/Maria

Anmäl
2017-10-13 06:54 #5 av: kamera0710

Hade min otur förra veckan och hoppas att det räcker för ett tag! Arg

Blev bestulen på bilens bakre registreringsskylt och har suttit en evighet i telefonen innan jag kunde anmäla det. (Tekniken fungerade inte hos polisens telefon, så jag blev inte uppringd som en telefonröst utlovat. Då var det till att sitta i telefonkö tills jag fick svar.) Nu har jag i alla fall fåt den nya skylten, men jag måste köpa ett nytt fäste. Det gamla är delvis trasigt efter stölden.

Innan det skulle jag ta ut 3000 i bankomat, men pengarna kom inte. Nu väntar jag på besked från banken om vad som händer med detta...

Det kunde å andra sidan ha varit värre! Här i Södertälje är det många bilar som förstörs i bränder, det har jag sluppit.Glad

Anmäl
2017-10-13 07:04 #6 av: Soligajag1

Godmorgon Glad

#3 o #4  Det är bagateller , , bokstäver , , men jag är med noga , är man en poet så är man man, , OM ni vill så gå in o läs på Poeter.se / soligajag_1 , Ni är så Välkomna!! 

Jag är skrockfull , , säger tvi tvi , , om jag går förbi en svart katt , , går inte under stegen . . ( vid byggjobben tex)  då går jag runt . . 

Så idag skulle jag väl va hemma, , , men det går ju inte . . Skämtar

Först skolan 9-15.30 , sen tjej kväll , , eller AW , , mysigt!! Skrattar

HH Glad 

Anmäl
2017-10-13 07:17 #7 av: Maria

#6 Haha. Då hade du fått säga det hela tiden hemma hos mig som har kolsvarte lille Lakritz.

/Maria

Anmäl
2017-10-13 07:50 #8 av: aggeelin

Godmorgon!
Här blir det en solig dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anmäl
2017-10-13 08:00 #9 av: JMW

Morrn! Sovit dåligt. Legat och lyssnat på vindarna för här har det blåst riktigt ordentligt i natt. Har känts som storm men enligt SMHI har byvindarna legat på 16-17 m/s. Fick trixa på presenningen över veden. Igen. Ska bli sol idag men just nu mulet. Strax iväg och jobba några timmar.

Anmäl
2017-10-13 08:05 #10 av: flocken

#9 har blåst så här oxå. Ser ut att lätta men blir nog blåsigt hela dagen.

Sajtvärd rexkanin Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl
2017-10-13 14:52 #11 av: Maria

Så nu är jag hemma. Flexade ut lite tidigare så nu är det helgSkrattar

/Maria

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.