Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 412 ggr
Maria
10/7/17, 7:47 AM

Godmorgon lördag 7 oktober

Godmorgon.

Vi har min bror och svägerska här. Trevligt. De sover fortfarandeSkämtar Vi ska iväg på loppis sedan och efter det så ska de vidare till deras son med familj.

Hoppas ni får en fin lördag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
aggeelin
10/7/17, 8:32 AM
#1

Godmorgon! Här är det sovmorgon men snart dags att gå upp. Mycket att göra idag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

flocken
10/7/17, 8:43 AM
#2

Godmorgon. Frukosten avklarad o snart åker mannen och äldsta sonen till Stockholm för att titta på fotboll. Glad jag slipper 😉 de är hemma inatt igen. Födelsedag idag. Får bli en mamma/ son dag. Vid 6 frågade han när marknaden börjar. Är man 5 år går tiden så långsamt

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Fransu
10/7/17, 9:19 AM
#3

God morgon!

Grattis flocken! 🌺

Snart ska vi iväg till stan för lite ärenden. Hoppas vara tillbaka till lunch redan. Sedan blir det mysig hemmadag med skogspromenad, slappande och laddande inför morgondagens jobb med krypgrunden.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

[PeterTM]
10/7/17, 10:03 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

God förmiddag 🙂

Mulet och ganska kallt här, 4 grader. Mitt frispl angående levreransen via PostNord tog skruv, nu ska vi hämta hos det lokala ombudet trots allt 😃

#2 Grattis 

Svårt att hitta en blomsterbild i oktober, det får bli en av våra lönnar istället 😉

flocken
10/7/17, 12:02 PM
#5

#4 vad skönt att det löste sig för dig. Postnord är en stor bluff. Marknad o fika hos svärföräldrarna avklarat. Kom hem.och låg blommor utanför dörren. Var från en ny kund och hans hund.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Maria
10/7/17, 12:40 PM
#6

Grattis flocken🌺

Nu har min bror och svägerska åkt vidare. Vi har hunnit vara på loppis och jag fyndade tre barnböcker av Elsa Beskow.

Det var Hattstugan, Puttes äventyr och ABC-resan.

Alla intäkter idag går till "världens barn"

Alla mina böcker eller snarare de få som fanns när jag var barn är numera borta😕

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Maria
10/7/17, 1:19 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Här kommer mina fynd.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Mooniq
10/7/17, 2:27 PM
#8

Häpp! En full-rulle-lördag 😃 Handlat, tvättat & städat. Haft en kompis här - vi har bytt soffgrupp så ut med stora läderåbäket och in med en nättare tygsoffegrupp för min del. Vi båda undrade var alla muskler tagit vägen och nu ett par timmar senare så är fingrarna/händerna fortfarande inte med i matchen 100%. Helt matt. Men vi blev nöjda till slut. Snart dags att åka till jobbet.. ☀️

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

flocken
10/7/17, 7:30 PM
#9

Tack för gratulationerna. Haft en mysig dag med sonen. Nu ligger han i sängen.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Tarotstollan
10/7/17, 9:59 PM
#10

#2. Grattis flocken!🌺🎁🎂☀️🌈
#4. Fin bild!
#77. Grattis Maria till ett bra inköp!
#8. Moonic, kul med en ny soffa.

Vad ni alla har varit duktiga idag på en ledig dag.👍
Här har varit mulet och det kom en regnskur under eftermiddagen men då sov jag!😴
Sen har jag gått här och plockat lite i pappershögarna, sorterat tvätt och lagt in på respektive plats. Skönt att vara av med det.
Nu sitter jag och äter lite och som vanligt tittar på tv och skriver här.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

aggeelin
10/8/17, 12:41 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#11

Det är så gott mrd räksoppa!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
10/8/17, 7:14 AM
#12

#11 Åh så gott.

Jag ångrar mig att jag inte sparade skalen i fredags. Vi åt 1 kilo räkor och det är synd att jag inte frös in skalen.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Mooniq
10/8/17, 8:03 AM
#13
Annons:
Upp till toppen
Annons: