Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 342 ggr
Maria
9/10/17, 7:28 AM

Godmorgon söndag 10 september

Godmorgon på er. Här är ganska grått men det kan ju ändra sig och så har vi 11 grader.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
flocken
9/10/17, 7:56 AM
#1

Godmorgon efter 6 timmars sömn. Kalas för svärmor igår. Tidig hemgång men fick med släktingar hem för fortsatt prat o dricka. Kom i säng innan midnatt o upp vid 6 med lätt huvudvärk och illamående. Är man 2 kvinnor som dricker upp en vin Box själva under kvällen får man skylla sig själv. Men nu är jag rastlös o hungrig

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Åsa S
9/10/17, 8:27 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Här börjar det bli soligt hoppas det torkar upp lite i gräsmattan så det inte blir alltför jobbigt att klippa för det dröjer 2v innan vi kommer hit igen och det är rätt högt. Här har det regnat mycket de senaste veckorna har man sett i regnmätaren + det var gott om svamp i skogen när jag var ute igår.

JMW
9/10/17, 8:30 AM
#3

Jag vaknar idag till solsken!! Minns inte när jag såg solen senast. Helt otroligt!

Nu hoppas jag att himlen förblir blå så solen hinner värma på taket så vi får lite varmare varmvatten. 

Idag är det start för kören. Vi ska sjunga i kyrkan och samtidigt ska vikarien lämna över "pinnen" till vår ordinarie körledare som varit mammaledig. Ordning och reda igen.

Fridaaaa
9/10/17, 9:09 AM
#4

Morgon!
Sovit lite för många timmar, så har huvudvärk men skönt ändå att sova ut så att säga. Jobbade igår kväll, inte varit där på 3 veckor (vikarie), så kändes i kroppen efter uppehållet.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Soligajag1
9/10/17, 10:40 AM
#5

Gomorron eller Go´förmiddag , vart uppe ett tag , kunde inte sova , 

feber och förkyld. 😕  

Men måste kurera mig idag . Börjar min utbildning imorn, Kock/ kallskänka , kurs som Arbetsförmedlingen köpt upp , Astar heter den . 🙂 

Det är nog bara upprop och skriva på papper , kolla runt i lokaler .  Sedan börjar allvaret dagen efter. Plugga stenhårt i 1 år.  Ska bli kul samtidigt, se vad detta är. 

Älskar utmaningar! 🙂 Samtidigt håller jag på o packar, ska städa lite . Flytt den 1:a Oktober . Spännande !!  

#1  Ja, , det där vinet är livsfarligt . Men lätt hänt när man sitter o pratar och har skoj, , bara ett glas till . . 😉 Hoppas huvudvärken gav med sig med lite mat . 

Kram Kram 🤗

HH 🙂

[PeterTM]
9/10/17, 10:52 AM
#6

God förmiddag 🙂

Här är grått men uppehåll, 16 grader. Det började regna igår kväll runt nio och sen regnade det hela natten. Jag var lekfarbror hela dagen igår, så jag var rätt trött, men somnade ändå inte förrän 03 i natt. Vi kastade tomahawk och sköt både luftgevär och .22a. 

Lillkusin Emil som är 10 ville förstås prova att skjuta han också, "men jag vet inte om jag får för mamma", sa han. Storkusin Isak sa "men fråga inte då". Så blev det och när vi hade skjutit några serier så ville mamma filma Emil istället, så det gick bra i alla fall.

Emil är min svägerskas pojke, medan Isak är min systers, han är 21. Senare fick Isak för sig att han ville se mina gamla teckningar. Oväntad fråga, jag trodde inte att han var intresserad, men jag tog fram min gamla träportfölj full med alster från mitten av 60-talet fram till mitten av 90-talet och han var otroligt imponerad, fotade och stod i. han sa, "men du måste sätta upp alla de här på väggen".

Jag sa att då skulle vi inte se väggen inne alls, men jag gav honom den teckning han tyckte mest om, en akvarell av en gaffelantilop så att han kunde sätta upp på sin egen vägg 🙂

Annons:
aggeelin
9/10/17, 12:17 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Godmorgon! Här skiner solen och svarta mon hänger ovanför oss.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
9/10/17, 12:32 PM
#8

#7 Haha, han ser ut som ett litet mysigt monster😉 Jag är väldigt fascinerad av den rasen.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

flocken
9/10/17, 4:11 PM
#9

Trött men har varit i Kalmar med mannen som var riktigt, riktigt bakis idag. Han fick ta både Ikea, eko och city gross. Köpte presenter till sonen som snart fyller 5 år. Lite fynd hittade jag. Det är bra med en äkta hälft med dåligt samvete efter sitt fylle beteende som fjäskar lite xtra. Kunde nog fått det mesta jag ville ha 😁🙊 #7 Så otrolig fin katt.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Fridaaaa
9/10/17, 4:13 PM
#10

#9 Man får inte vara dum ;) 
Tänk att han redan fyller 5, känns som nyligen du skickade MMS på han och jag skrev någotliknande som "han skulle ju inte komma förrän imorgon" haha :P

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

flocken
9/10/17, 4:31 PM
#11

#10 Jag vet. Tiden går för fort. Han log första gången när du var här. Jag sa att han är aldrig kvar i magen till v38. O hade rätt. Skulle inte vara oktober barn som mamma

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Fridaaaa
9/10/17, 4:37 PM
#12

#11 Ja det glömmer jag inte <3 
Nej han ville ut tidigare :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Upp till toppen
Annons: