Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 643 ggr
Maria
2017-09-08 06:04

Godmorgon fredag 8 september

Godmorgon på er. Nu är det fredag🙂

Hoppas ni får en fin dag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
aggeelin
2017-09-08 07:50
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Godmorgon Fredagar är bra dagar!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
2017-09-08 07:51
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Katten Maxen gillar också fredagar för då ligger hussen i fåtöljen.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Mooniq
2017-09-08 08:19
#3

Mårning. En lite tung minnesdag. Min plastmamma skulle fyllt år men forlorade matchen mot cancer för snart 2 år sen. Min bästa vuxenvän. Krama varann, red ut problem och älska livet allesammans. ❤️

Långledig helg framför mig. Hoppas det blir lite solsken mellan regndropparna så jag kan gå en rejäl promenad utan paraply.

Igår blev jag varse om att jag hade mus-ockupanter under diskbänken och inatt var det tomt och jag hade lagt ut rejält med vitpeppar - hyresvärden är varskodd så idag kommer det nog fällor på plats. Inget kul med möss i huset. ☀️

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

aggeelin
2017-09-08 11:33
#4

Musockupanter låter inte roligt men det låter som om det finns lösningar! :)

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Fridaaaa
2017-09-08 14:49
#5

Hoppas på en lugn fredagkväll :) 
Imorgon kväll blir det jobb hela kvällen så.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Fransu
2017-09-08 15:17
#6

Äntligen fredag! 👍

Ska vara hemma i helgen. Jag tänkte baka frallor och vi ska fortsätta greja med husgrunden.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Annons:
Honestyisdead
2017-09-08 16:28
#7

God kväll.

Ikväll bjuder jag päronen på lammrostbiff. Efter det blir det dartklubben. Imorgon blir det lugnt och på söndag tvätt.

Önskar er en trevlig helg!

Soligajag1
2017-09-08 19:47
#8

Godkväller 🙂 

Har inte orkat komma in här någe , blev sjuk för en dag sen, influensa såklart!!!! Har inte tid med detta .  Ska ju packa o städa o flytta . 

På det fick jag svar på min utbildning jag sökte , kock/ kallskänka . Kom in!!! Så kul !! Ska börja på Måndag , , Introduktion, kl 09.00 , så jag hinner kurera mig lite . 

Ska bli spännande o se vad det är. 👍

HH 🙂

Maria
2017-09-08 20:10
#9

#8 Grattis till dig🙂 inte till influensan förstås haha.

Roligt med utbildning.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

flocken
2017-09-08 20:49
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

Överlevde denna årsdagen också. 8/9-06 föddes vår förstfödda. En liten flicka. Hon dog en timme efter förlossningen. Jag har ren panikångest denna dagen varje år. När klockan slår 14.06 sitter jag på golvet och tårarna rinner. Hennes låt går på repeat på cd:n.. hundarna är runt mig o försöker trösta. Överleva sitt barn ska ingen förälder behöva göra.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Maria
2017-09-08 21:18
#11

#10 Åh så ledsamt😕

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Honestyisdead
2017-09-08 21:24
#12

#10 Beklagar! Väldigt fina blommor!

[PeterTM]
2017-09-08 23:55
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

#10 Vad kan en annan göra än att beklaga, ord är fattiga inför sådant. Jag kan förstå, men ändå inte, kanske kan jag sträcka mig till att säga - jag kan föreställa mig. Den där ångesten är något jag och säkert alla andra föräldrar lever med varje dag, bördan man tar på sig genom att skaffa barn och alltid vara lite orolig inuti för att något ska hända dem.

Om det sedan gör det, jag vet inte vad jag skulle ta mig till. Våra två barn var båda fall av "touch and go", men klarade det. Min fru har någon slags variant av havandeskapsförgiftningssymtom som yttrade sig på märkliga sätt, så när läkarna pratade med oss efter andra förlossningen (dramatiskt akutsnitt) sa de att "nu har ni haft tur två gånger, det har gått bra, men prova inte en gång till".

Jag kunde mycket väl ha varit precis i din situation, för jag var övertygad om att jag skulle mista både fru och dotter den där kvällen för exakt 15 år sedan, min fru var betonggrå i huden, barnet likaså när de kom rusande ur op-salen med henne förbi mig där jag satt, men det gick vägen och jag är så glad för det.

 Idag fyller vår dotter 15 och min oro är kanske inte så stor längre för henne och hennes två år äldre bror. Den är nog större när det gäller mig själv, jag vill ju vara kvar till de blivit vuxna och kanske skaffat egna familjer …

Annons:
flocken
2017-09-09 06:59
#14

#13 Det var havandeskapsförgiftning jag fick . Men den absolut svåraste sorten. Var första fallet här i Kalmar län som på över 30 år som fick det så svårt o faktiskt överlevde. Så att jag sitter här med 2 söner är ett mirakel. Jag själv minns bara fragment. Var medvetslös, kroppen hade slutat fungera och svullnade upp. Men tänker på min man.. Måste varit oerhört svårt för honom. Vi hade möten efteråt med alla läkare. De ville träffa oss. När vi skulle träffa narkosläkaren( planerat snitt) när jag väntade yngsta tittade hon i sina papper och på mig. Hon hade hjälpt till när vår dotter föddes. Hon hade inte kunnat släppa vårt fall. Något hon tänkt på i 6 år. Så satt jag där frisk. Det gjorde hennes dag. Härligt att både din fru och dotter klarade sig.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Tarotstollan
2017-09-09 21:31
#15

#10. Beklagar  flocken.💔🤗

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: