Annons:
Etiketthälsa-och-harmoni
Läst 1046 ggr
sisa
7/7/17, 3:25 PM

Livets Efterrätt !

Några fler än Maria och jag härinne som njuter … eller snart kommer att njuta … av Livets Efterrätt dvs Barnbarn ? ( Gärna bilder )

sisa

Annons:
MonicaLagerquist
7/7/17, 3:33 PM
#1

Nej det verkar aldrig bli några barnbarn här hos oss.Sex vuxna barn har vi men inte ett enda barnbarn i sikte.

Stolt ägare till fem La permer

Maria
7/7/17, 3:45 PM
#2

Ja, vi väntar ju barnbarn alldeles i dagarna. En liten gosse❤️ Det enda man önskar just nu är att det ska gå bra.

Bilder blir det nog inga. Sonen och hans sambo är sparsamma med bilder t.om på sig själva så jag kommer att fråga i så fall😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Carmarino
7/7/17, 3:54 PM
#3

Nej, har inga egna barn. Min bror blev dock farfar på nytt dagen innan midsommar, så jag blev "gammelfaster". 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Honestyisdead
7/7/17, 5:14 PM
#4

Blir aldrig barnbarn för mig. Har inga barn och vill inte ha.

citytjejen
7/7/17, 6:51 PM
#5

Inga barnbarn här heller! Har inga barn och är inte intresserad av att skaffa heller. Min man har dock barn men han hoppas nog att det inte blir några barnbarn 😃 då hans dotter verkar vara som jag, dvs inte barnskaffartypen!

/Christina

JMW
7/7/17, 11:04 PM
#6

Ett barnbarn som fyller 19 i augusti. Jag var inte ens 40 fyllda när hon föddes, kanske därför jag inte riktigt kan ta till mig det där uttrycket "livets efterrätt".

Annons:
Leifsdotra
7/10/17, 8:52 AM
#7

Förhoppningsvis bonusbarnbarn inom en relativt snar framtid! Min styvdotter har planen klar, hon är nyexaminerad i en bransch med stor arbetsbrist och hennes sambo har fast jobb sedan länge. Deras tanke är att skaffa större boende, att hon ska få jobb och sedan blir det barn inom kort sägs det. Fast det kan ju ändras och barn kommer inte alltid på beställning. Det har jag tyvärr erfarenhet av.  Fast förhoppningsvis dröjer det inte alltför länge innan det blir bonusbarnbarn🙂

Men egna barnbarn hoppas jag att det dröjer innan jag får. Mina grabbar är 17 (snart) och 12 år.

Fransu
7/10/17, 2:51 PM
#8

Jag är också barnfri, så det bli inga barnbarn här heller. Inget jag saknar på något vis.

#6 Hur kändes det att bli mormor/farmor innan 40? Jag blir själv 40 i år och det skulle kännas märkligt att vara mormor eller farmor. Men nu är jag ju inte ens mamma, men ändå.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

JMW
7/10/17, 6:59 PM
#9

#8 Jag vet inte riktigt. Visst var det roligt att sonen fick barn, om än oplanerat, men jag kände inget speciellt. Jag har aldrig känt mig som en farmor. Inte ens idag. Tyvärr har jag inte kunnat träffa barnbarnet så mycket eftersom de flyttade 30 mil bort mindre än ett år efter flickan fötts.

Torparmor
7/11/17, 12:02 PM
#10

Här är det två veckors barnbarnstid. Ger bra tillfälle att komma in i hur dagens ungdomar tänker och det liv som gäller för dem just nu. Lite skillnad från vårt


Låt dagen idag bli din bästa hittills!

Upp till toppen
Annons: