Annons:
Etikettövrigt
Läst 807 ggr
sisa
2017-05-30 17:17

SOMMAR !

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Visst väntar oss en härlig tid på året nu … sol, semester och lata dagar !

Vad har Du för planer inför sommaren ?  

 Hoppas Du fyller Dina Dagar med massor av LIVSKVALITET !

sisa

Annons:
Maria
2017-05-30 17:22
#1

Taket ska läggas om hos oss och det är inget större jobb då det är papptak (tjärpapp) men det är en del plåtar också. Bra med fackmän när det gäller försäkringen.

Dessutom ska vi bli farmor och farfar till en liten gosse❤️

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[PeterTM]
2017-05-30 17:24
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Vi ska till Gällivare en vecka för att min familj ska få uppleva midnattssol. Jag har ju varit däruppe flera gånger sommartid, men inte min fru och våra barn 🙂

Annars får jag fulladdning med livskvalitet hemmavid, här trivs jag allra bäst 👍

Maria
2017-05-30 17:25
#3

Midnattssol har jag aldrig varit med om och bara ordet låter vackert🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

JMW
2017-05-30 18:50
#4

Jag gör inget speciellt annorlunda i sommar mot övriga tiden på året. Semestervikarierar från midsommarveckan och sju veckor framåt så det lunkar på liksom. Jobbar ju ändå året runt tre dagar i veckan och nu blir det lite mer de dagarna. Vi ska byta taket på uteplatsen och det är väl det enda som ska göras.

Leifsdotra
2017-05-30 19:54
#5

Vi ska vara hemma i vårt eget paradis och umgås med varandra och våra djur så mycket det bara går. Trivs bäst så, och oftast har vi då många vänner från staden vi bodde i förr som vill komma på besök att Det räcker bra som sysselsättning. Det blir lite dagsutflykter i närområdet och en helgcjar vi faktiskt skaffat djurvakt för första gången sedan vi flyttade hit! Då tänkte vi åka ner till min styvdotter som vi sällan hinner träffa pga avståndet. Ska bli kul att se hur hon bor nu!

sisa
2017-06-01 22:08
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

#1. Grattis Maria Har också blivit farmor till en liten kille … Verkligen !Ivets efterrätt!

sisa

Annons:
Maria
2017-06-02 06:03
#7

#6 Men vilken liten sötnos🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

JMW
2017-06-02 08:12
#8

#6 Så söt!

Jag skulle önska att jag förstod mig på det där uttrycket "livets efterrätt". 😉

Fransu
2017-06-02 14:40
#9

#2 Vilken vacker pilbåge, koger och pilar! Kan du skjuta? Jag har provat (inte med så vacker utrustning tyvärr) och det var svårt att träffa tavlan 😃)

Vi har köpt hus och flyttar om en månad. Så vi kommer ha fullt upp med flytten. Ser verkligen fram emot att byta lägenhet till eget hus med tomt.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

[PeterTM]
2017-06-02 18:10
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

#9 Jag har skjutit pilbåge hela livet. Började tävla i fältbågskytte 1972 fram till 1985. Året efter blev det inriktning på jakt med båge när vi startade Svenska Bågjägareförbundet. 

Jag har också genomgått alla instruktörskurser som finns och brukar ibland utbilda folk som vill lära sig bågskytte.

Nu skjuter jag inte så mycket, mest för att jag har såpass mycket värk. Jag har lite egentillverkade målfigurer hemma som jag plockar ut då och då under sommarhalvåret. Ibland är ungarna med och skjuter och ibland kommer gamla kompisar hit och då gör vi en lite jaktstig här runt tomten.

Maria
2017-06-02 18:12
#11

#10 Jag minns att du har lagt in bilder på dina fina målfigurer.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[PeterTM]
2017-06-02 18:24
#12

Dumt kanske att överösa sisas sommatråd med mina pyssel, jag gör en ny tråd.

Fridaaaa
2017-06-03 09:04
#13

Ingen semester eller lata dagar för mig del. Sommarjobbar.
Så är det som står på schemat.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Annons:
flisan708
2017-06-06 22:48
#14

I år har jag sen semester. Kommer vara i stugan mest men en tur norr ut till en väninna blir det. I stugan blir det röjning av gården.

Upp till toppen
Annons: