Annons:
Etikettkärlek-och-relationer
Läst 775 ggr
InkaAthilea
11/27/16, 9:21 PM

Behöver tips på dejtaktiviteter med partner

Jag såg ett youtubeklipp där hon som gjorde videon hade lite presenttips till pojkvän. Ett var att ha en vanlig kortlek och på varje kort skriva en aktivitet man måste göra tillsammans. 52 aktiviteter alltså.. Vad som helst. Typ; gå på bio Ha en picknick Gå på museum Fin present tycker jag och som gör att man hittar på mer och kanske nya grejer tillsammans med sin partner. :-) Så, bombadera gärna med tips

"Världen är som en spegel -den reflekterar allt du gör, om du ler mot världen så ler världen mot dig!"

Annons:
Pierre_91
11/27/16, 9:37 PM
#1

Gå på biljard bar. Gå matlagnings kurs tillsammans. Ge varandra massage. Åka pulka bakom bilen,traktor eller häst. Stoppa tampong doppad i sprit i armhålan eller anus och sen köra sanning eller konka.

vendelay
11/27/16, 9:38 PM
#2

"Stoppa tampong doppad i sprit i armhålan eller anus och sen köra sanning eller konka."

Va? 🤐

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

InkaAthilea
11/27/16, 9:39 PM
#3

Tack #1 Bra tips. Den sista hoppar jag nog över… haha

"Världen är som en spegel -den reflekterar allt du gör, om du ler mot världen så ler världen mot dig!"

Pierre_91
11/27/16, 9:40 PM
#4

Spriten går direkt till blodet. Du blir jättefull. Snabbt

vendelay
11/27/16, 9:55 PM
#5

#4 I armhålan?

Var snäll mot alla - bli vegan ❤

Pierre_91
11/27/16, 10:39 PM
#6

Bastu och jacuzzi Sällskapsspel kväll. Frisbeegolf. Shuffleboard är något jag precis upptäck. Skit roligt. Lan kväll. (Datorspelskväll) Busringa. Kan va kul. Fiska.

Annons:
Upp till toppen
Annons: