Annons:
Läst 1268 ggr
Cristine
2014-06-23 06:22

Nöjd?

Är du det med ditt midsommarfirande eller blev de inte som du tänkt dej?

Dottern for iväg och firade på annan ort några dagar så jag och en väninna hade det mysigt. Jag fick skavsår på tungan av att prata så mycket.

Halvsju gick vi till sängs och sov ett par timmar för att sedan fortsätta firandet!😃

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Annons:
Honestyisdead
2014-06-23 06:25
#1

Jag är nöjd. Firade med kärleken och vänner.  Allt blir bra med kärleken :)

Maria
2014-06-23 07:26
#2

Jag är jättenöjd. Firade med min bror och svägerska som vi gjort sedan urminnes tider😉

Det är skönt att vara med människor man känner utan och innan. Jag är så ojämn i mitt "mående" och då behöver man inte oroa sig. Det är OK att lägga sig en stund om det skulle behövas.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
2014-06-23 07:45
#3

Jag är nöjd. Det var lugnt och skönt.

Den kallaste midsommar jag varit med om och utifrån det är jag nöjd (hoppas på bättre väder i fortsättningen)

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anders 50
2014-06-23 08:20
#4

Jodå, det blev precis så bra som det var planerat. Hemma, tillsammans med en vän.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Cristine
2014-06-23 08:33
#5

#2 Ja visst är det skönt Maria att vara tillsammans med person/er som känner en utan och innan..jag glömde kamma mig igår.😂

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
2014-06-23 08:42
#6

Midsommar blev bra.

Firade i Smygehuk med sambon o barnbarnet o dottern.

God mat o många skratt..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Annons:
zabelle
2014-06-23 09:44
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

En riktig bra midsommar med trevligt sällskap och god mat :)

Zabelle   

[Sisa]
2014-06-23 16:03
#8

Har också haft en fin midsommar..härliga vänner, söta barn, folkdräkter, midsommarstång, dans och lek, god mat och dricka..uselt väder. Nej, jag klagar inte!

Intehärutandär
2014-06-24 10:31
#9

Jag hade det mys. For till Svärisarna för mat, sedan åkte vi vidare till Leksand o stånkade upp Sveriges längsta majstång. Var svinkallt dock, så jag hackade tänder till bilen.

Afturelding
2014-06-25 21:20
#10

Det blev inte som det var tänkt, men bra ändå. Eftersom att katten blev sjuk så fick jag åka och gratta lillebror själv.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

[Ellenme]
2014-06-26 11:45
#11

Midsommar firade jag på jobbet med mina fina kollegor :-) Företaget bjöd på midsommarmat så vi satt i 2 timmar och hade det trevligt med mat och efterrätt. Sedan gick jag hem där mer mat serverades sedan var det bara lugnt!
En helt perfekt midsommar!

[TanatosNyx]
2014-06-27 17:10
#12

Vi hade en fantastisk midsommar med släkt och vänner. Vi var 2 par som kom ur garderoben samtidigt och berättade att vi är gravida 😃

Upp till toppen
Annons: