Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettkärlek-och-relationer
Läst 952 ggr
[Sisa]
0

Prinsessan

Imorgon är det kungligt bröllop igen..visas på TV!    ❤️

Tittar Du ?

Fridaaaa
1

Nej kommer inte att titta.
För mig är det inte mer speciellt än något annat bröllop i mina ögon 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Afturelding
0

Funderar faktiskt på att titta lite! Men jag ska inte vara så knäpp att jag tittar på hela.

Men det är roligt med bröllop, och speciellt när vi har så nära till vårat 🙂 Att det är prinsessbröllop spelar ingen roll egentligen dock, det har generellt blivit mycket bröllopsrelaterat på TV hos oss det senaste året, kvittar vem som gifter sig.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Anders 50
0

Tror inte det. Annars är det kul att kolla på kungligheterna. 🙂

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

aggeelin
1

Kanske lite.

Hennes blivande man ser inte trevlig ut. Han ser mer snorkig ut, tycker jag och några fler 😕

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Caroline L
0

Nej jag kommer inte att kolla. 🙂

chik
0

Jag Kommer o sitta o titta.Tycker det är fint.Gillar o se bröllop..

O alla fina kläder. så fint..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Fridaaaa
0

#6 De brukar ha roliga hattar på kungliga bröllop 😛

Maria
0

Jag är ensam hemma då min man ska resa bort över helgen så jag kommer att ha TV:n på. 

Kanske sitter jag inte klistrad men vi har ju vardagsrum och kök i ett så att säga så jag kan hänga med.😉

/Maria

stina63
0

Jag jobbar och kommer inte titta om inte gamlingarna ska titta,

Maria
0

Jag minns när Viktoria gifte sig.

Då var jag i Norge, Bergen, med jobbet och på varenda restaurang och servering stod TV:n på och det var mängder med folk som tittade.

Norrmännen tyckte det var konstigt att vi inte var så intresserade.

Vi lyckades i alla fall se när hon sa JA på TV.n  i hotellreceptionen när vi samlades för att gå ut.😉

/Maria

Afturelding
0

#10 Jag minns också när hon gifte sig. Passande nog så var det veckan innan mina föräldrar gifte sig. Så av en slump lyckas alltså både vi och mina föräldrar gifta sig i samma veva som Sveriges prinsessor 😛 Undra vem som kommer gifta sig när prinsen gifter sig, haha.

/Rebecca

[GunillaF]
1

Tittar ev om det är något sammandrag på nyheterna i kväll. Tycker att det är en "slemmig" typ hon gifter sig med dock…. Men för henne är det väl rätt får vi hoppas. :-)

Fridaaaa
1

Ja jag gillar inte han som hon ska gifta sig med.
Verkar vara en sliskig, snobbig typ.

Bybo
0

Pling! Nja, småtradigt. Men, ska kolla lite i kväll då det är höjdpunket. Vill se klänningen, och kolla in Maddes snubbe. Jag kanske har fått fel intryck av honom…så, jag kanske ändrar uppfattning :))

[VSK]
0

nä jag kollade ej. brukar ej kolla på bröllop när jag inte känner huvudpersonerna. 🙂

aggeelin
0

Jo, brudgummen ser lite sliskig ut men kanske det inte är så.

Jag har förstått att en bild med en kvinna med stora "bomber" cirkulerat i media och på facebook - hon var inte särskilt smakfullt klädd - har ni sett bilden?

Fridaaaa
0

#16 Haha ja jag har sett bilden. Trodde jag skulle dö 😛
Jag tror det är silikon, tror sambon med  (inte snyggt i hans tycke haha speciellt inte så som hon var klädd) jag tycker inte det passade på ett bröllop, oavsett vem som gifter sig 😛

Mooniq
1

jag såg sammandraget nu på söndag morgon, många vackra klänningar och mycket bling-bling. Detta bröllopet kändes mer stelt än när Victoria gifte sig, tycker jag.. önskar dem lycka till såklart… 😃

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

aggeelin
0

#17 jag fick för mig att det inte är silicon för att det ser så mjukt och bulligt ut. Men jag vet inte. Jag har för mig att silicon annorlunda ut, mer så att det går att se något därunder 🙂något runt med kanter eller hur jag ska säga. Men vet inte

Afturelding
0

#19 Det är flera år sedan man slutade göra sådana implantat. De som görs nu är droppformade, och mjukare :)

/Rebecca

mikkan01
1

Jag kollade! 🙂
Prinsessan var jättevacker, tyckte båda såg väääldigt lyckliga ut och det är väl det viktigaste!
Tycker att gubben hon gifte sig med verkar vara go, känns som om jag är den enda här som tycker det 😃

~mikkan

Anders 50
1

#21 Inte då! 😃 Skenet bedrar nog i detta fallet. Han till och släppte ju några tårar i kyrkan hörde jag på TV idag. Och enligt flera intervjuade så är han en trevlig prick och snäll som få.  Tror nog "Madde" fått den hon ville! 🙂

Se bara på Carl Bildt…han ska också vara en kul prick privat sägs det…😂

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[Sisa]
0

Jag tittade oxå!

Romantiskt och somrigt med alla barn och alla sommarblommor. Marie Fredriksson var bra!

Vacker är hon vår prinsessa..och han med!    ❤️

Maria
1

Jöback var ju helt underbar att lyssna på.

/Maria

[Sisa]
1

# 24  Ja..han sjunger bra!

Maria
1

Söt är han också😉

/Maria

[Sisa]
1

..eller vacker ?    🌺

Bybo
1

Nu har jag kollat lite. Och, som jag trodde, så fick jag ett annat intryck av Brudgummen. Gulligt, då han flera ggr var nära till tårarna…OC smilgropen :))

Prinsessan däremot, såg lite stel och tråkig ut tyckte jag. Vickan, har större utstrålning…tycker jag :))

[Sisa]
0

Undrar hur gammal han är..brudgummen ?     🤔

BettaSplendens
0

#29 Han är född 74 🙂

Karmatarerskanise
0

Jag har inte hängt med alls och visste inget om brölloper alls 😎

zabelle
0

Har varit utomhus hela helgen och har lyckats missa hela kalaset. 🤐