Flygfoto
Var en kvinna här för en stund sedan och undrade om vi ville köpa ett flygfoto på huset. Fint var det faktiskt 🙂
Så vi ska ev köpa ett i juli sen (bättre med pengar då), alltid kul att ha och bor man kvar om 10-20 år när de tar bästa, är det ju alltid kul att jämföra med det gamla.
Har ni köpt ett någon gång?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Nu blev jag nostalgisk. Minns att det var väldigt vanligt att det hängde flygfoton på hus/gårdar hemma hos folk på "landet" när jag var liten.
/Maria
Ja..vi har ett! Vi köpte det får några år sedan och visst har både hus och trädgård förändrats sedan dess.
Gillar dock inte att dom först fotar huset, sen kommer och visar bilden..vem kan motstå att köpa då ? 😡
#1 Hehe ja min svärmor och hennes man har ett riktigt gammalt, från många många år tillbaka 😛
#2 Ja precis, 😛 De är kluriga ;)
Nej.Inget foto..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Jajamän! Här på vischan har väl alla ett flygfoto inom ram på gården!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jag köpte ett på mitt hus i Ljustorpmen det var väldigt dyrt då det var gjort så att det var målat på duk..4000kr.
Iaf så hade jag oh mina föräldrar,gjort en flygtur med ett 4 sittsplan den 20 juni och piloten talade om att han skulle uppöver nästa dag för att titta til skogen i Vildmarken som låg 3km från mitt hus och då skulle han vinka med vingarna så när jag hörde planet så sprang jag ut och vinkade.
Saken är den att det var inte han…då!
Det var de som tog fotot och där ser man mej framför bron.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
2
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#6 Haha.. men det blev ju lyckat! 👍
Vi har inte köpt för de har varit så dyra och det är inte värt det men visst är det roligt att se dem.
#9 Ja tyvärr är dem dyra.
Om vi köper blir det en liten bild, eller ja relativt liten och den kostar nästan 500 kr :/