God morgon 4 juni
God Morgon 890 0 ni alla som tittar in under dagen.
Sol Àven hÀr..

Lena.P Àr jag i verkliga livet.
God morgon!!
Solen skiner och det blÄser!! Jag Àr sen med frukosten, igen, sÄ nu gÀller det att sÀtta fart!
Jag önskar er en fin dag!
Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet
Morsning pÄ er :))
Kaffe kaffe!!!
Ha det gott
#3 Ă , kaffe, jag skyndar mot jobbet och kaffet!
Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet
#4 SkÄl dÄ :))
Kan varken Àta eller dricka, fick en köttbit i halsen igÄr oh den sitter dÀr den sitte.
Hoppas gÄ ner lite i vikt
Cris sajtvÀrd pÄ Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför stÄr mina fötter pÄ jorden nÀr resten av min kropp Àr ute i rymden.

God morgon.
BĂ„de sol och underhĂ„llning, dĂ„ har du en hĂ€rlig dag Anders, fin bildđ
HĂ€r leker solen tittut idag, 14 grader.
#6 Ha en fin dag med alla dina djur Frida.
#7 Men Cristine dĂ„đź sĂ„ kan du vĂ€l inte ha, nu blir jag orolig. Du kan vĂ€l kontakta sjukvĂ„rden och fĂ„ hjĂ€lp att fĂ„ bort köttbiten!!
Ha en fin dag alla.
Sol och blĂ„st, promenaden gjord. Nu ska jag ta tag i trimmern och ge mig ikast med bevĂ€xligheten under staketet.. och antagligen fler myrbon.. đ
Ălta inte problem - skapa lösningar!! đ€đ
God dag!
Jag rÄkade sabba min "jobb"-dator i morse. StÀngde igen locket och missade att nÄgot var emellan, sÄ skÀrmen pajade. Datorn var i alla fall nÄgra Är gammal, dessutom billig, 1500 kr köpt begagnad.. men kÀnns irriterande att JAG sabbade en helt fungerande och smidig dator
SĂ„ nu blir jag fast vid stationĂ€ra datorerđ
Tittar ut genom fönstret och ser studentflak Ă„ka förbiđ„ł
God dag pĂ„ er đ
Det Àr en riktigt fin sommardag idag, perfekt för att Äka ut till "landet" och hÀlsa pÄ bÄde hÀst och sommarstuga!
Dock kÀnns det som att det Àr lite svalare idag, mobilen visar 18 grader. à andra sidan Àr det kanske bara skönt nÀr man ska hÄrdtrÀna i paddocken idag.
Ha en bra fortsatt dag!
GokvÀlls pÄ er.
Solen skiner men de blÄser och Àr lite kyligt, Men solen skiner de Àr jag glad för
Ledig eftermiddag, Funderade pÄ att klippa grÀset men jag hoppar över de idag,
Ska ta de lite lugnt nu
Ha en skön tisdag
Hej i stugorna,
hos mej regnar det! Hoppas Ni har bÀttre tur med vÀdret och att Ni haft en fin dag!
Cristine..hur har det gĂ„tt med köttbiten ? đą