Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 418 ggr
aggeelin
1

Nämen!

Ibland blir det konstigt!

Jag hällde upp ett litet glas juice - jag vet hur glaset såg ut - och nu kan jag inte hitta det?? Har vimsat omkring och letat lite men nu måste jag till jobbet.

Gör du något liknande ibland?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Mooniq
1

Jag skyller alltid på hustomten när sånt inträffar.. 😃

För många år sen så försvann min borste och jag gnällde duktigt på den jag då bodde ihop med men han hade såklart inte varken sett den eller borstat sig med den.. 1 vecka senare hittade jag den i kastrullskåpet.. Rickard lovade med sin själ att han inte hade sett den eller flyttat eller rört den…. så då insåg jag att hustomten flyttat in.. tyvärr har han även flyttat med mig genom åren..

Numera händer det ibland att jag får gå tillbaka till nollpunkten och då kommer jag åter igen på vad jag skulle göra eller hämta…så jag har nog småtomtar på loftet oxå… 😂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Cristine
1

Min ena krycka har varit borta i 10 dagar förra dagen hittade vi den längst in mot väggen under en soffa och där dottern lagt sig på golvet och tittat 2 ggr förut

Hur den kommit dit är ett mysterium

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

Ja agge du är inte ensam…Här sitter en till o ovan mig finns det ju flera..

När ungarna bodde hemma så var det lätt o lägga skulden på dem.. o nu är det bara mig själv som jag kan skylla på…

Många gånger är det mina glasögon..O jag kan leta o ha dom på mig.Fy'på mig.

Eller som i går när jag skulle göra fiskbullar. tog fram burken..O sen när jag skulle ha den så var den borta..Nä!!Den var inte borta jag hade ställt den på det bordet som är längst in🤪Hur jag nu kunde göra så..Helt otroligt dumt av mig..

Inga små Tomtar här.😭

Bara en tanksprid o förvirrad Dam😮

Lena.P är jag i verkliga livet.

Toyan
1

Tror på busiga småtomtarna jag, dom bor ständigt hos mig😃

Maria
2

Som jag letade efter smörpaketet. Visste att vi hade smör hemma.

Hittade det till slut i städskåpet🤐

/Maria

Anders 50
1

Här är det inga småtomtar som jäklas.. eller 890.s demens! 😉

Utan min "tant Agneta" som skojar med mig med allt möjligt!

Hon är på strålande humör numera! Gungstolen gungar så fint varje gång jag kommer upp på vinden! 😃

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Mooniq
0

.. men på vinden.. får hon inte vara med o gunga vid tvn? 🙂 Bra när dom är på gott humör, allt blir så mycket lättare då…

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Cristine
0

#6 He he ..håller med Mooniq, det måste vara ensamt att sitta och gunga på vinden varför inte ställa den framför TVn, dessutom får du ju trevligt sällskap.

aggeelin
0

Nu har jag kommit på hur det gick till när mitt juiceglas kom bort i morse. Jag tog fram glaset. Sambon ställde det i diskmaskinen INNAN jag hann hälla juice i det!! Glaset stod alltså i diskmaskinen när jag letade.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Cristine
0

För det mesta så har det en logisk förklaring men ibland går man bet.