17:e Maj
God morgon LK och god morgon Norge på er nationaldag.
Har nyss tagit mig en kopp kaffe och gjort lite annonser på bytbil.com/blocket.se
-har inget trådlöst internet på jobbet nu (chefen har slarvat bort USB-modemet) så jag gör lite hemma innan jag drar till jobbet.
Det är molnigt och blåsigt ute nu men väl 16 grader. kanske termometern trippar över 20 grader under dagen.
Önskar er en riktigt fin fredag.
Godmorgon! Här ser det blåsigt ut och regnet hänger i luften. Katten Maxen ligger på hussens tidning och jag sitter och stoppar in mat mitt i ansiktet.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon!
Ska visst bli sommar idag också, hoppas det inte blir lika blåsigt idag som igår.
Nu på förmiddagen ska jag ner till samhället och jobba i en trädgård, ska ta med jord och kogödsel och lite annat som behövs.
Ha en bra dag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God dag till er alla här..
Ja nu har det kommit i gång allt som växer.. så nu är det det träsket som gäller. Man har ju inte så mycket o välja på..bara se till o göra så gott man kan..O gräset växer himla fort..O jag är ju inte något kunnig så det är lite annat som åker med av bara farten..Alltså det växer så det knakar, så här gäller det o jobba med rabatterna..Inte någon ork till nöje.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Morron!
Solen skiner så underbart och det är en härlig dag! 🙂
Vi ska in till Vårdcentralen idag, eller ja min sambo är det som ska in, för att hans ärr på ryggen efter operationen han gjorde för något år sedan, ser inte så bra ut, så ska in och kolla det.
Sedan handla helgsmysgottet såklart hehe
Ikväll är det 1 år sedan jag bröt fingret i dörren. Jisses, vad tiden springer iväg! Vill helst bara glömma den kvällen….
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Godmorgon!
Idag blev det verkligen sovmorgon..
var längesedan jag sov till tio!!! 😴
Lite tomt känns det härinne utan både Cristine och Peter!
Till Er alla,
Trevlig Helg! 🌺

God middag.
Här är det 24 grader och växlande molnighet, blåser rätt bra.
Önskar er en trevlig dag och skön Pngst🌺
Riktigt varmt och skönt ute! 😃
Sitter & ska beställa shorts, har inte så många, slängde en del i höstas, som var för slitna eller för små.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God eftermiddag.
I början av veckan så hade jag fortfarande min tjocka jacka när jag gick hemifrån (06.20) men i går så kom sommaren.
Det känns som att våren är överhoppad. Vips så var det högsommar. Människor i linne och kortbyxor🙂 Sååå härligt
/Maria
Gokvälls,,
Grattis Norge de är ju Norges nationaldag idag,
Själv är jag ledig hela helgen och tvättar nu, Tänkte att jag behöver inte åka hem till lägenheten tvätta när vi har tvättstuga här på området
Ha en skön fredag