Grovsopor
Den bilen ska snart komma föri, sonen håller på att samla skrotet, ska bli skönt att bli av med det!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Men vist är det så cristin.😊.
Jag tycker att det känns så rent🙂 när man har fått iväg det som man har samlat lite här o där.🌊.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Jag tycker som Chik..skönt att bli av med och tänk så mycket plats man får över. Till att samla nytt kanske ? 😉
Finns det fortfarande en bil som åker runt och samlar upp grovsopor? Här får vi köra iväg det själva.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Här på landsbygden kan man beställa en hämtning av kylskåp och spisar. För allt annat måste man beställa en container. Detta kostar en bra slant.
Men kyl och frys och andra vitvaror tar säljaren med tillbaks när han levererar de nya. Så funkar det här.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jösses, vilken lyx med bil som kommer och hämtar😛
/Maria
Vår botadsrättsförening ställer en stor kontainer 2 gånger om året så vi kan kasta grovsopor. 😃
El-skrot får vi köra till tippen själv.
Zabelle
Ja vi har i vårt bostadsrättförening grovsopor som dom sätter ut var tredje månad,,,
Sen har vi i vårt sophus där vi kan slänga mindre el- skrot, Men inte stora saker utan lite mindre., Men tyvärr så är det många som slänger rätt stora saker där i
Lyckliga Ni som får grovsopor hämtade! 🙂
Ja de är skönt sisa,,, Här i stugan har vi en gång nä två gånger en på våren och en på hösten med grovsopor, Därefter får vi åka iväg,
Vi får behålla våra..tills vi åker själva! 🤪
Vet aldrig kan vara en skatt sisa 😃