Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettkarriär-och-yrkesliv
Läst 474 ggr
[Sisa]
0

Jobb!

Har Du haft något jobb, där Du trivdes jättebra ?

flisan708
0

Jag tycker jättemycket om mitt jobb och trivs bra med det. Nackdelen är att det sliter på en rätt hårt ibland måste psykiskt och fysiskt.

[WiieSoet]
0

Inget jobb då jag bara är 16, men jag hade praktik i ett svinstall. Det var den bästa tiden i hela mitt liv.

Fridaaaa
0

Det jag har nu: timvikariat på förskolor.
Det är det enda jobb jag haft plus sommarjobb på en förskola i 3 veckor och sommarjobb på ett specialgruppboende. Där ska jag vara i sommar igen. Men trivs bäst på förskolorna 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

MelissaK.
0

Hundpassare 😊

Anders 50
3

Har bara haft ett jobb i livet.

Och de sista 43 åren hos samma arbetsgivare.  Så gissa om jag trivts med mitt jobb? 😉

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Mooniq
1

Jag har hittat mitt drömyrke nu. Jobbar som tågklarerare -eller stins som det hette förr.. ute på liten station. Jag delegerar och bestämmer och orderger med hela handen.. och på köpet så håller jag på att bli en riktig tågnörd.. i kubik..

Har tidigare jobbat som budbilschaufför på DHL - helvetet på jorden, tycker jag. Bakat pizza, svetsat SAAB, kört taxi, varit taxitelefonist, servitrasa/servitris) charkbiträde + allt annat inom affär, jobbat inom bilfiltertillverkning, varit taxitelefonist två gånger till och haft otaliga städjobb.. pust.. Hade hästar när jag var 20nånting och var även inne på att jobba i travstall, men nu blev det inte så (inte undra på att jag e trött ibland….)😃

Men jag vill aldrig mer byta jobb -jag hoppas de bär mig ut med fötterna före…..

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

JereMina
0

Som lärare i åk 7-9 🎈

chik
1

japp 🙂 Har jobbat sen 78 som lokalvårdare. ja allt som har med städ att göra. o ett roligt o ombytligt jobb..Var bara ledig när jag fick barn. blev sjukpensionerad år 2000. Ett jobb som har dåligt ryckte. Men som är kanon.

Lena.P är jag i verkliga livet.