IFokus!
Jag tycker iFokus har allt man kan vara intresserad av, vad tycker du?
Är du med i något annat forum?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Sen jag upptäckte iFokus har jag inte behövt kolla på annat forum. Om jag inte mot förmodan halkat in på ett när sökt något på google.
Jo, vissa saker fattas faktiskt här, eller så är de sidorna små :)
Jag är med på Mugglarportalen.se som är ett forum om Harry Potter, och Bröllopstorget.se där vi gör 80% av vår planering, som även har ett bra forum.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Jag älskar iFokus men är med på ett par andra forum som alternativ.nu där jag hittar information som jag faktiskt inte hittar här. Sedan är jag dessutom medlem på ett par internationella forum just för att det är roligt och spännande att utbyta tankar och ideer med andra människor från helt andra kulturer.
#4 Absolut 🙂 Det var efter tips därifrån som jag införskaffade min konserveringsgryta och det trevliga folket där borta har varit till stor hjälp när jag planerade hönshuset.
Jag är också medlem på ett forum i Mexico, sedan brukar jag titta förbi på ett i Frankrike och ett par i Spanien.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Facebook har jag men det är absolut inte lika givande. Det är bara vissa sidor som jag besöker regelbundet.
/Maria
Jag tycker att iFokus är ett bra ställe, men nog finns en hel rad andra ställen jag besöker, iFokus har inte allt.
En del sajter på iFokus är rätt jobbiga tycker jag, lite av "klubbar för inbördes beundran". Andra är jobbiga för att man blir påhoppad och skriven på näsan.
Jag har lämnat ett par iFokussajter, bland annat en som har en självutnämnd "expert" som gärna talar om "sanningen" för andra.