Snarkar du?
Eller din make/maka?
Här är det katterna som snarkar!😃
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Min framtida sambo snarkar som ett sågverk när han ligger på rygg. Men det är rätt bedårande, speciellt med hans förmåga att kunna somna på ca 20 sekunder
Mina katter kan också snarka så det dånar, allra helst den äldste Jag har fått väcka honom många gånger för han snarkar så hårt. Jag får ropa på honom3-4 gånger innan han vaknar, så han sover djupt!
Om jag själv snarkar vet jag inte, men min mamma sa att jag gjorde det när jag var mindre. Fast å andra sidan hade jag ju polyper då så det kanske inverkade.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Jo jag snarkar tydligen. Fast inte så mkt.
Sedan jag opererades så snarkar jag tydligen ganska så rejält.😉 Det är ofta jag vaknar av att min man putter på mig.
/Maria
Nepp snarkar inte.
Min sambo kan småsnarka 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
När jag är på lyset så snarkar jag som en hel blåsorkester. Varför det är så vet jag inte. 🤔
Det är inte lätt att veta om man snarkar eftersom man knappast snarkar i vaket tillstånd, men min fru påstår att jag snarkar när jag sover på rygg.
Frugan snarkar värre dock, dels för att hon snarkar även om hon ligger på sida och dels för att hon snarkar på både in- och utandning.
😉
#7 Haha, det gör tydligen jag också.
/Maria
Här är det faktiskt också bara katterna som snarkar, men min sambo talar i sömnen ibland. Det är dock mer underhållande att lyssna på.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Jag snarkar inte..men min sambo påstår att jag gör det!!!!
Snarkar nog lite, ibland. Katterna snarkar mer.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jag snarkar inte, eller jo någon gång har det hänt..
Maken snarkar, men har jag väl somnat så är det inget som stör mig
Maken "väsnas" oavsett hur han ligger.
Det stör mig inte längre sen jag började sova med öronproppar 🤐
När det blir "för" högt brukar katterna väcka mig så jag kan putta till honom 😴
Zabelle
Hehe ja dom säger de att jag snarkar, själv så sover jag så sött