Erkänner du..
när du har fel på en gång eller har du svårt för det?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Beror på vilken person jag bråkar med och situation. Ibland kan jag vara otroligt barnslig och inte vilja säga att jag nog betedde mig eller gjorde fel, sa fel fakta. Hela kroppen tar emot om det är en person jag bråkar/diskuterar med som kommer ta det emot mig så att säga.
We accept the love that we think we deserve - Perks of being a wallflower
“A dog is the only thing on earth that loves you more than he loves himself.” ― Josh Billings
Det beror helt på vad det gäller. Konstigt nog har jag lättare att erkänna stora fel än små fel 😃. Men jag har blivit mycket bättre på att se mina egna fel när jag blivit lite äldre. Nu mer ser jag dem som möjligheter att lära sig i stället för katastrofer.
Jag hoppas att jag är bra på att erkänna när jag har fel.
Känns löjligt annars..🤪
Ja blir man överbevisad så är det ju lika bra att krypa till korset. 😃
Men då ska det vara rejält med bevis! 😉
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Vet jag om att jag har fel så erkänner jag bums. Jag brukar säga: mitt fel, sorry.
Ja, det gör jag. Ibland är man lite virrig och då är det ju bra om någon annan kan komma och tillrätta visa en.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Jag har fel såpass ofta så det känns som ett måste🙂
/Maria
Jag erkänner om jag vet att jag har fel, ja.
Man måste kunna erkänna sina misstag.
Sedan blir jag sur när någon säger/skriver "du har fel, bara erkänn" för att den personen anser att den har rätt men jag anser att jag har rätt, alltså kan jag inte erkänna att jag har fel när jag ej har det 😉
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag erkänner direkt för jag tycker det är onödigt att gå omkring och känna sig obekväm när det inte behövs
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
"OM" jag gjort något fel eller missat nåt på jobbet, erkänner jag bums! Det är ju sånt som snabbt kommer fram i alla fall, blir bara fånigt om man skyller ifrån sig.
Hemma fungerar regel nr 1. Jag har alltid rätt 😃
Skämt åsido, kan jag inte skylla på katterna så kan det ju hända att jag har glömt nåt… eller gjort fel. 😉
Har man olika åsikter om någonting kan ju båda ha rätt.
Zabelle
jag r barnslig och har svårt för det 😊
l'm back
Jag kan inte erkänna mina fel mitt i hettans stund, om man har en livlig diskussion och man blir irriterad. När jag lugnat ner mig ber jag om ursäkt för mitt fel.