Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettövrigt
Läst 509 ggr
Cristine
0

Oj oj oj..

sommartiden plus få sovtimmar gör en virrig  som attan.

Jag vaknar, ser dottern och ber henne göra en kaffe om hon hinner(innan taxin kommer) jag ser att jag är fullt påklädd och har legat ovanpå soffan.

När hon kommer in frågar jag om jag legat så hela natten när jag ser att klockan på datorn är 20 över 3 på eftermiddagen, så hon har nyss kommit hem från jobbet. 

Jag sover högst 2 timmar i sträck så jag vet snart inte om det är natt eller dag. Har svårt att somna om.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

aggeelin
0

Ja, det tar tid att vänja sig med sommartiden!!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Fridaaaa
0

Konstigt att det kan vara så olika för olika. Jag påverkas ingenting av sommartid eller vintertid 🙂

Enda är när det är ljusare på morgonen och ljust längre på kvällen, att jag får svårare att sova

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

aggeelin
0

För mig tar det längre tid att somna, sover sämre, går upp tidigare än vanligt (kroppen förstår inte att klockan är ändrad) är helt trött och konstig efter detta, jag som aldrig är trött på dagarna annars.

Anders 50
0

Har heller inga problem med omställningen.

Sluta tänka på den, och njut av den extra ljusa vår-timmes-kvällen, så blir det nog bra! 😉

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Maria
0

Jag är som Firda och Anders. Märker ingenting och sover lika gott.

Det enda är att jag får dra ner rullgardinen.

/Maria

Fridaaaa
0

#5 Här hjälper inte rullgardinen för mig xD

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Cristine
0

Ljuset  spelar ingen roll jag känner av omställningen ändå på något konstigt vis.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

aggeelin
0

Vi har alltid rullgardin som inte släpper in dagsljus. Min kropp tycker inte om att gå upp tidigt och nu blir det en timme tidigt hela veckan. Plus att jag varit tidig på jobbet alla dagar - tidigare än vanligt.

Anders 50
0

Jag har ont av ljuset vilken tid det än är på året när det ska sovas. Har funderat på att köpa sådan där ögonmask och testa. Har hört att det är en bra sak.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

aggeelin
0

Det är skönt när det är mörkt vid sovdags. Vill inte sova i ljus

Tarotstollan
0

Har också ont av sommartiden svårt att somna och vaknar för det minsta lilla. Jag är kvälls/nattmänniska och i och med att det är ljusare har jag svårt att se vad klockan är, så det har hänt att jag suttit och grejat med saker och upptäckt att klockan är 8 på morgonen Då är det bara att snabbt avsluta det jag gör och gå lägga mig. Däremot har jag inga problem med att ställa om till normaltid (vintertid).

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

fotokrafs
0

Inget som har stört mig förut
men nu. jag har fortfarande inte vant mig vid sommartiden 🤔