Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettövrigt
Läst 425 ggr
[Sisa]
1

Om morgonen!

Det första jag gör på morgonen, är att kolla temperaturen utomhus..så jag vet hur jag ska klä mej.  Därefter sätter jag på kaffet!

Vilka är Dina morgonrutiner ?      ☀️

Cristine
0

Jag ger katterna mat och sedan fikar jag , plockar ihop i köket och gör i ordning mej själv sedan sätter jag på datorn.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Pialinn
1

Jag kollar lägsta natt-temperatur och inne-temperatur så jag  vet om jag ska sätta på värmaren innan jag kliver upp.

Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

chik
0

Hasar ner o sätter på kaffet. ja knappen för Kaffebryggaren är laddad. Sen sitter jag som en sego. Men när jag har fått i mig en mugg så hasar jag in o kollar hur kallt det är inne. En mugg kaffe till. så glider jag ner o tänder i pannan..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Anders 50
0

Det beror på om jag har något jobb som kräver att jag är där tidigt, men som nu så gäller det att komma loss ur sängen från katterna och försöka ta mig för bi Arrak som sitter i sovrumsdörren och vill bli morgonkelad.

Sen en slät kopp kaffe och sedan ut till hundgården med mat och vatten och så ger jag talgoxen mat.

Sedan in och på med äggrytan, och medan den kokar upp så tänder jag en brasa i pannan. Sen äter jag och Arrak och katterna.

Detta är det som görs först på morgonen här på residenset.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[typellisch]
0

Klär på mig - ut med hunden tills hon gjort sitt - hon får frukost - jag kokar kaffe och fixar frukost - sedan slöar framför datorn

Fridaaaa
0

Ut med hunden på tomten.
Mata alla djuren inne
Fixa i ordning mig själv om jag ska iväg, annars blir det datorn och frukost i regel :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

aggeelin
0

Jag har fixat kläder på kvällen, oftast. In i badrummet, på med morgonrocken, sen ska katten Charlie skubbas en stund. Tvätta mig, in i köket dricka vatten, in i badrummet, sminka lite, in i köket, sätta på gröten, tömma kattlådan, sätta på te i mikron, klä mig. Äta, läsa/skriva på LK, läsa tidning. Stoppa in disk i maskinen. Och råkar jag alltid plocka undan lite, vattna någon blomma. Borsta tänder, packa jobbväskan med matlådan. Sen är det dags att skutta iväg till jobbet!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

JereMina
0

Jag dricker vatten, går på toa och sedan dricker jag flera koppar kaffe och surrar med mannen i mitt liv. Oftast ligger vovven Molly i mitt knä och myser 🤗