Uttråkad..eller trött ?
Hur ofta somnar Du framför TV:n ? 😴
Mycket sällan,,, Är jag de så är jag väldigt trött,,
hehe
Ja de var inte riktigt sanning, Men jag har tv på i sovrummet. Den stängs av själva efter en viss tid,
Händer då och då. Finns inget bättre sömnmedel. Ett lagom tråkigt program på låg ljudnivå är perfekt.
Om jag ätit mitt på dan och tänker smälta maten en stund så finns inget bättre sätt än att luta sig i TV-fåtöljen och sätta på nåt halvtråkigt program och efter en stund….😴😴
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
# 2 Jag håller med Dej! Somnar ofta framför TV:n! 🙂
Kanske beror på hur man sitter oxå..soffa eller fåtölj ? 🤔
Bara när jag bestämmer mig för att det är helt ointressant och jag dessutom är heltrött!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Bara när jag är sjuk och bäddar ner mig i soffan.
Zabelle
Av trötthet. Men vi har tvn i sovrummet så somnar i sängen i så fall. Somnar alltid bättre till film xD
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Aldrig, det har inte hänt sedan jag var barn. Om det är tråkigt på TV går jag därifrån. TV i sovrummet vill vi inte ha. Vi provade en gång, men vi fick båda sanslöst ont i nacken av att sitta i sängen och titta.
Väldigt ofta måste jag säga jobbar ofta väldigt långa dagar (runt 12tim + 2,5tim restid) och har en fluffig och skön filt i soffan så när man lägger sig ned under den framför tv-n och kopplar av somnar man lätt
Jag sitter oftast i rullstolen när jag tittar på TV, lägga mig i soffan skulle jag aldrig göra, det vore att be om att få ont i nacken för min del.
🙂
Ser aldrig mer på tv för jag tycker utbudet är så uselt så jag köper filmer och serier jag gillar och då somnar jag inte 😃
Ska erkänna det är hur länge sen som helst jag ens hade kanalerna installerade,nu är det bara myrornas krig så intressant är tv-s utbud ☺️så med andra ord suveränt sömnmedel 😉
#2 Anders det är som du skulle har skrivit en del av mitt liv njaa mitt tv tittandet o sovandet…kul hur det kan bli ibland,att nån annan skriver som man själv skulle har skrivit om int just prscis,men nästan😉
Tack…då kan jag skriva nåt annat nån annanstans😃mer än vad jag skrev här nyss.Jag kan hänvisa dom som kanse läser här,att läsa ditt text om dom vill veta 😛hi hi hii
Jag somnar aldrig framför TV:n. Börjar jag bli trött stänger jag av och går och lägger mig.
Däremot så är soffan min vän när jag kommer hem från jobbet en stund. Då kan jag somna på dagen men då är TV:n avstängd.
/Maria
Jag somnar ej pga att tvprogrammet/filmen är tråkig, utan för att jag blir sömning, spelar ingen roll hur spännande det är :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.