Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etiketthälsa-och-harmoni
Läst 478 ggr
[Sisa]
0

Dagarna

blir längre och ljusare.  Ni skriver och visar bilder om våren..och som chik skriver " man blir glad i hela kroppen "  ☀️

Vad längtar Du mest efter,

med tanke på att våren snart är här ?

[eeklund]
0

Jag längtar efter ren asfalt, en sol som värmer och att man får lägga undan klumpiga skor och vinterjackor :). Sen ta en långpromenad med hunden!

Cristine
0

Att få känna gräset under mina bara fötter.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Nåjd]
0

Oj det är ju så mycket man längtar till under våren,slippa pylta på med massor av kläder.Kunna ta fika med ut i trädgården,börja påta i jorden och bara njuta av allt som väcks till liv på nytt 🙂

Fridaaaa
0

För mig känns våren långt borta med tanke på kylan och all snö 😉

Men längtar efter värme, grönt gräs, kvittrande fåglar och att kaninerna kan gå mer ute i sina hagar :) Bland annat 😉

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[peter54]
0

Att det ska tillräckligt varmt för att jag ska kunna jobba ute med bara händer utan att frysa om fingrarna, dvs över 10 plusgrader. Flyttfåglarna som kommer tillbaka söderifrån och blommor och blad.

citytjejen
0

För mig känns våren både långt borta och nära. Nära för att det är slutet av februari nu och långt bort eftersom det är några minusgrader och snön ligger kvar. 

Det jag längtar mest efter med våren är just den där känslan av att det blir varmare, att det blir lite grönt på buskar och träd, dofterna och fågelkvittret. Och att man kan ställa undan kängor och stövlar och gå runt i lågskor, att ta på sig solglasögon och att få börja använda skinnjackan och vårväskan!

/Christina

stina63
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag längtar efter våren april månad. För då ska jag flytta igen,
Hehe flyttar till min älskade stuga bor där hela sommaren

[Sisa]
0

# 7  Ser så härligt ut, stina!     Jag längtar nog mest efter alla vårblommor!     ☀️

stina63
0

Ja tulpaner hyacinter alla  andra, Sen börjar rosebusken blomma på bilden. De luktar så gott så gott

aggeelin
0

Jag längtar efter solen och värmen!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

zabelle
0

#7 Förstår att både du och katterna längtar dit, det är jättemysigt kan jag intyga. Jag har ju varit där och blivit bjuden på fika 🌺  😎

Zabelle