Roligt??????
Min sjuka humor..
En konstutställning i Kiruna invigdes av vår kulturminister. Hon fattade tycke för en tavla
med fyra nakna svarta män, varav en av dem hade vit snopp.
Hon frågade konstnären, en gammal finne:
- Varför har en av svarta männen vit snopp?
…Han svarade på bruten finlandssvenska:
- Di ä int svarta män. Di ä gruvarpetare och en ha varit hemma på lunsen.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Hahaha. Min typ av humor också
/Maria

Haha 
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Full poäng! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Kanon bra. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Klockrent! Sån humor gillar jag
.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Nämän så tokigt !
jag trodde LKAB var stort nog att ha egen personalmatsal ..
, penke
…skull beställa villaolja till sin panna. Hon ringde därför till ett oljebolag och gjorde så. Till saken hör att påfyllningen fanns rätt långt från gatan så det var bara speciella bilar som kunde fylla på hos henne. När hon just hade lagt på så kom hon på att hon glömt att säga till om just detta så hon ringde upp dem igen:
- Hallå, det var jag som just ringde och beställde påfyllning. Jag vill bara berätta att ni absolut måste skicka mannen med den långa slangen, för jag har hålet så långt uppe i häcken!

Kina………
Hahaha…. tack, för båda historierna
En man i en luftballong insåg att han kommit vilse. Han minskade höjden, fick syn på en kvinna nere på marken, sänkte sig ytterligare och ropade till henne: ”Ursäkta, kan du hjälpa mig? Jag hade avtalat ett möte med en person för en timme sedan, men vet inte längre var jag befinner mig.” Kvinnan svarade; ” Du är i en varmluftsballong cirka 30 fot över havet på 57.41.47 grader nordlig bredd, och 17………….12.47 grader östlig längd.” ”Du måste vara tekniker”, svarade mannen. Det är jag, sa kvinnan. Hur visste du det? Tja, sa mannen, allt du sagt är tekniskt korrekt men jag är fortfarande vilse. Det enda jag fått ut av din hjälp är att jag blivit ytterligare försenad. Kvinnan nedanför konstaterade: Du måste vara chef.. Det är jag sa ballongflygaren häpet, hur kunde du veta det? Enkelt, sa kvinnan, du vet inte var du är, du vet inte vart du ska. Du har stigit i höjden genom att vara uppblåst, du har träffat avtal som du inte är i stånd att hålla och du förväntar dig att folket under dig ska lösa dina problem. Faktum är att du befinner dig i samma situation som du gjorde innan vi möttes, men nu är det plötsligt mitt fel. =)
#14 Ha ha ha!! Den ska jag skicka till min chef nu meddetsamma 
Zabelle
#14 HA HA HA!!!
- Tillräckligt bra är perfekt! -
#14 HAHAHAHA
Den var bra!
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

En äldre dam kom in till tandläkaren, drog av sig trosorna, och hoppade upp i tandläkarstolen med benen isär. Tandläkaren blev pinsamt röd, men tog det med fattning
-Nu har du kommit fel, sa han med stadig röst.
-Nej det har jag inte, svarade tanten, det var du som satte in löständerna på min man, och då får du ta ut dom också…:)
hahaha 

#19. 

En ung kille från Norrland flyttade till Stockholm och gick till ett stort Köpcentrum för att söka jobb.
- Har du någon säljerfarenhet? undrade chefen.
- Nåååå, jooo, jag har jobbat som försäljare hemma i skogarna, kom svaret.
Eftersom chefen tyckte att killen verkade trevlig och framåt, bestämde han sig för att anställa honom.
- Du kan börja imorgon bitti. Jag kommer ner efter att vi har stängt imorgon kväll och ser hur du har haft det på din första dag.
Killen hade en tung dag, men till slut var den till ända. Efter stängningsdags kom så chefen ner som han lovat dagen innan.
- Hur många affärer gjorde du idag? frågade chefen.
- En, svarade killen.
- BARA EN!!? Våra försäljare bruka normalt göra mellan 20 och 30 affärer på
en dag. Hur mycket pengar rörde sig affären om?
- 1 911 138kr.
- 1 911 138kr!!? utbrast chefen. Vad sålde du då till honom?
- Först sålde jag en liten metkrok, därefter sålde jag en mellanstor metkrok, därefter sålde jag en stor metkrok, sen blev det ett metspö. När jag sedan frågade vart han skulle fiska någonstans svarade han att han skulle åka ner till kusten. Då sa jag att han skulle behöva en båt så vi gick ner till båtavdelningen, Jag sålde honom den stora Baylinern med dubbla motorer, därefter visade det sig att hans lilla Honda Civic inte fick dra den stora båten, så jag tog med honom till bilavdelningen och sålde honom den där 4-hjulsdrivna Chevrolet Tahoen.
- Så du menar alltså att en kille kom in för att köpa en metkrok och du lyckades sälja honom en båt och en bil.
- Nej, nej! Han kom in och skulle köpa tamponger till sin fru, och då sa jag att han lika gärna kunde åka och fiska, eftersom helgen ändå skulle vara förstörd!

Haaaaaaa…..
En liten pojke hälsade hans mormor med en kram och sa:
- Jag är så glad att se dig, mormor! Nu kanske pappa kommer att göra tricket som han har lovar oss.
- Vad är det för trick? frågade hon.
- Tja, sa den lille pojken ivrigt, Jag hörde pappa berätta för mamma att han skulle klättra på väggarna om du kom till oss igen.

Heeeee eeee he he
Många bra historier.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
ha ha haaa så här roligt har int jag haft så här tidit på morgonen.Kul med historier…mer såna,eller hur???
Dagens chock:
Kommer ut från en butik, ställer mig vid en bil utanför…..
och ser en annan bil komma seglandes på glattisen och krascha in i stötfångaren bak, med en hög smäll! Ut tumlar en ung grabb som övningskörde, och en lättare nervös storebror…. Jag frågade om det gick bra med dem, och de erbjöd sig nervöst att betala för skadan på bilen där och då - utan försäkringsbolag och polis, etc. Jag sa med förståelse att det går att ordna, och de insisterade på å betala 2000 kronor. Storebror sprang bort till bankomaten, hämtade ut pengar, tog mej i handen och sa att jag var en fantastisk människa, en verkligt god människa som det finns alltför få av ♥
….sen körde dom lättade och glada iväg. Jaja, kul och underlig upplevelse… och jag undrar fortsatt på vem som ägde bilen som blev påkörd.???…….
Hah hah haaaa va bra
#31 Hahaha, underbar historia
/Maria