Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettövrigt
Läst 807 ggr
Maria
0

Netflix

Nu har vi skaffat Netflix. Där kan man se en hel massa filmer på TV. Det kostar 79 kronor i månaden och min man är överlycklig.

Just nu ser han på någon dokumetär om kriget.

Är det någon annan som har Netflix?

/Maria

[peter54]
0

Nä vi har bara LoveFilm som vi hyr fredagsfilmen ifrån varje vecka. I den mån vi hinner titta på film, vill vi kunna välja vilken film vi vill se den enda filmen vi ser under en vecka.

Under prövoperioder vi blivit erbjudna alla Viasats filmkanaler och sportkanaler för den delen, har det aldrig utnyttjats av oss just för att filmerna inte faller på läppen så att säga.

Glad

Maria
0

Det är min man som ser mest på TV och här fanns det en massa kategorier. Jag gillar ju också att se på film men då ska det vara någonting braGlad

Vi har en massa kanaler med film men jag är inte så insatt. Jag kan knappt använda den nyaTV:nFlört

/Maria

aggeelin
0

#3 jag har inte heller lärt mig så mycket om den nya tvn Flört borde förstås göra det men  ser inte så mycket på tv

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

#3 Jobbar han kväll och jag ska se något program så får han sätta på TV:n med rätt kanal innan han gårSkrattande

/Maria

aggeelin
0

#4 Nästan så är det här också. Kan faktiskt ställa in de vanliga kanalerna själv men inte mer

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

citytjejen
0

Vi har haft Netflix i några månader. Har mest "använt" det till att kolla på Dexter och vi ska snart börja kolla på Californication. Vad gäller filmutbudet kan man ju lämna en del att önska, men det kommer ju fler och fler filmer med tiden. Men det är ju helt klart värt 79 spänn i månaden! Glad

/Christina

Fridaaaa
0

Jag har det, gratis en månad nu.
Men ska avsluta medlemskapet, tycker inte det är så bra med utbudet osv….

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Anders 50
0

Visste inte att det fanns ens!

Då jag har Viasat så fick jag ett erbjudande att se deras filmer på Viaplay i tre månader gratis, men har inte hunnit med att aktivera det än. Hinner knappt se filmerna på deras vanliga kanaler.

Någon som vet hur filmerna är där?

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[_Fisken_]
0

Jag har netflix både via laptop och Playstation. Kanonbra. Jag gillar det och även barnen. Så det är helt okej. Speciellt med tanke på att det inte är några bindningstider.

[WickedAlly]
0

Jag hade Netflix förut men har sagt upp det, tycker att utbudet av både filmer och serier var jättedåligt. Dokumentärer hade de gott om dock men efter att ha sett de jag ville så var ju det roliga slut så att säga.

Har testat Viaplay också men det var ännu värre.

[_Fisken_]
1

Då är det bra att det inte är långa bindningstider. Den dag man tröttnar så gör man slut bara…

flisan708
0

Känner inte till netflix, men låter bra. Själv använder jag voddler, mycket där är gratis men man köper det man vill ha till en billig peng. Det som är bra med voddler är att det finns filmer, serier, dokumentärer mm.

[_Fisken_]
0

Det visste jag inte men det låter som en konkurrent till Netflix. Ska kolla. Varför jag gled in på Netflix var att det poppade upp på min Playstation 3. Så enkelt. Så bekvämt.
Kanske voddler finns att ladda ner till PS3:an?

[VSK]
0

Jag var bra nära att testa gratismånaden av Netflix, men eftersom jag läst att det inte är så bra utbud och ganska många var missnöjda, så tappade jag intresset för att ens testa det gratis.

Vi har ju cmore (fd canal digital) filmkanaler så filmer har vi ju redan tillgång till.

Dessutom så har cmore en ny tjänst där man kan streama allt (av det man kommer åt via sitt abonnemang). Jag minns inte vad den tjänsten kostade men det var inte dyrt iaf.

[_Fisken_]
0

För mig som konsumerar typ två filmer i veckan räcker NF långt. Men alla har olika behov så….för mig är Gudfadern bra. För många andra är det gammal skåpmat. :-)

Maria
0

Vi får väl se hur länge vi tycker Netflix är bra.

Jag ser gärna om bra filmer så jag har hittat en massa gamla godingar.

/Maria