GODMORGON 20.12.2012.
…..GODMORGON ALLA GLADA O NI ANDRA
Hoppas,att alla har fåt gott sömn o sovit bra.
Jaha o det är torsdag o 4 dagar kvar…då kommer tomten,eller nån liknande"fikur" med röda luva
Jag njuter av vinter nu när det är kanska mycke snö o bara -4 härligt,ingen jul stress.Allt frid o fröjd.
Önskar till ER ALLA,att NI ska en bra dag.
Godmorgon Inisklo och alla som kommer in senare.
Nu väntar 6 dagars långledighet runt hörnet, bara 10 timmar kvar på jobbet.
I morgon ska jag köpa de sista julklapparna och julpynta lite hemma så det är fint till julafton. När väl granen är på plats så kommer säkert julstämmningen
Zabelle
#1…GODMORGON zabelle o kul för dig,att du snart kan njuta av ledighet
#2…GODMORGON Sisa…vilken söt bild av lilla hunden.
Här får man mellan städning pyssla lite av varje o allafall vänta.När jag började dagens hälsning…kom det o stöde mig texten:
PLAA…PLAA…OSV..
SVARAR INTE PÅ GRUND AV SKRIPT SOM KÖRS
då är man fast…på riktigt
ja ja nu går det,att skriva igen utan beskymmer…än så länge,men nu ska jag göra lite annat.
…jag tar o fikar

Go'morron i stugorna!
Ha en fin ledighet zabelle och Sisa.
Vi har minus 3,5 här och ingen snö som faller, den vi fått ligger kvar och det räcker gott.
Ha en fin dag allihopa
Godmorgon! Snart på väg till jobbet i den -3.5 kalla dagen. Det känns varmt efter kylan tidigare. Jag slog in lite julklappar igår och insåg att jag ska köpa några fler.Det får bli på lördag.
Jag önskar er alla en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon 
Här är lika grått som igår, 5 minusgrader och uppehåll. Jag har just varit ut med Lovisa och väntat in skolbussen, imorgon är sista dagen för barnen i skolan före jullovet. Ikväll är det basar i Ludvigs skola och vi har uppdraget att baka 100 kakor. Det har vi löst genom att göra 9 sockerkakor och delat varje i 12 bitar.

#6 Lal lalla GODMORGON lalla laa chik lalalaaa jaaa jaaa ja jag är glad…o låter int nån"låda" störa min dag…fast man bli lite så här mellanåt
ja ja ja sån är jag ibland
ja jag tro på den lilla hjärte"skylten"
lal lal lalla lalla laaaaaaaaaa
Lysnar på radion oxå..dom pratar om, var man ska unvika i jultiden när man har djur osv…alla dom faror o mat osv hålla lite kol på sin djur…kattor o hundar
lal lal laaaalal lal lalla . . .. . ………köh köh kööööh hust hust snyfs
Godmorgon alla.
Jag har också börjat julledigheten.
Min man jobbar alla mellandagar och även på Julafton.
/Maria
God morgon!
Idag åker vi söderut öfr att fira jul hos mina föräldrar, jag hoppasverkligen att det lilla snöfallet vi har nu inte blåser upp till storm lagom till klockan ett. Lillkattens första resa blir det också, sen vi fick hem henne. Hoppas det går bra!
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Godmorgon vänner
De sista ska fixas nu i dagarna, Men jag är väldigt lugn och inte stressad, De är skönt,
Ska fixa en gran har jag tänkt mig, Annars så brukar jag inte ha gran eller så har jag min plastgran, Men i år har jag tänkt mig en riktig gran om jag hittar en liten en,
Sen ska jag klippas i eftermiddag,
Ha en skön torsdag God JUl på er som åker iväg 
God middag!
Så skönt att det snart är lång helg. 
#11 Hoppas du får en angenäm resa. Jag åkte tåg förra veckan och det var jättebra.. snabbt, billigt, fräscht och lite folk! Var förvånad att det inte var mer folk med tanke på allt snack om inställda tåg.. men kanske jag hade världens röta
Ha en fortsatt bra dag
# 13 Så fina dom är..fåglarna! 
Gokväll!
Bra väder idag, bara nån minusgrad.
Har varit i skogen och konsultat lite som instruktör idag. Hade Kalle med så han fick hälsa på sin kompis Fonzo, det är maskinlärarens gråhund.
De är lika gamla och de bara busar, som här när vi var inne i byssjan och fikade.
Fina fågelbilder!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jaha! Så har man fått rycka ut och ta hand om ett påkört rådjur. Som väl var så blev det inga personskador, men rådjuret, en stor get, dog på platsen, och nu är det ett eller två kid som har blivit moderlösa.
#16 Get? heter det så? :P Trodde det hette bara råddjur eller hind? :P
Stackars ungarna :(
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#17 Jo..rå-get heter det. Hind, då är man hos hjortarna.
Och en ung get som inte har fått kid kallas smaldjur.
#18 Aha :) Man lär sig något nytt varje dag :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God kväll 
Ikväll har vi varit i Ludvigs skola på julfest med musicerande, sjungande och dansande barn. samt saffransfikachock, riktigt trevligt och ungarna var jätteduktiga.
Musikläraren i Ludvigs skola är en av Europas 6 bästa kvinnliga trummisar och förstås den bästa trummistjejen i Sverige och rektorn är vass på gura, så det blev drag.