11.12.2012.GODMORGON
Härligt vinter morgon,bara -7,8 helt lagom kalt 
Det var kallare på natten när jag fick besöka naturen med hunden,som ville ut o rasta mig
Sånt händer ibland.
Kattor vill vara inne o värma sig framför kamin.Dom ville int vara ute så mycke o länge,men dom ska dit allafall.Dom är så nyfikna.
Jaa-a ny dag o nya utmaningar!
Jag vill önska till ER ALLA en bra,trevligt dag….med texten av kort som jag har fåt från apoteket..
PAUSA JULSTRESSEN….att ett djur startar utsöndringen av det kroppsegna hormonet oxytocin,som skänker en känsla av lugn och ro.
Godmorgon Inisklo och alla andra som snart vaknar.
Sitter här och har tagit på mig en massa kläder. Jag avskyr att ha massor med kläder men vad göra när man är frusen?
/Maria
#1 nemen bumbleboo…godmorgon-godmorgon…sant som sakt…
det avskyr jag med…mycke kläder om man fryser int bara inne….prrr ute
oxå.Jag känner mig allafall detta läge som instoppat korv
Varma tankar kanse hjälper
God morgon bumbleboo, inisklo och alla andra som dyker upp under morgonen.
Skola som gäller idag, haha. Hoppas man kommer ut, det ska tydligen ha kommit väldigt mycket snö i natt *fniss*.
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Godmorgon!
Vinter idag också, -6. Ska iväg till stora sjukhuset strax och kolla pacemakern. Hoppas batteriet håller över jul! 
Ha en bra dag.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Godmorgon! Lite sen frukost idag, jag passar på att ta igen tid som jag arbetat för mycket. Än har det inte ljusnat helt och det är vackert tycker jag. Jag som tycker om mörker och gryning/skymning på vintern.
Idag kommer min kusin på snabbvisit. Vi ska se teatern "Amadeus" ikväll. Jag har sett den förut och tyckte att den var riktigt bra. Bra musik, sång och skådespelare, bland annat Noor el Rafai, som spelar Amadeus.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
….#4 int bara över julen….förästen…GODMORGON
#3 Kul,att få lära"känna"dig KaiPon!
o alla andra som jag
int än"känner"
God morgon 
Här är mulet och bara 4 minusgrader, men det blåser rätt hårt, så det känns som om det vore tio grader kallare.
Inga direkta planer för dagen, så det blir nog lugnt tills kottarna kommer hem igen från skolan.
#8 Här blåser det också kallt. Bara fem minus men känns som 15
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon vänner
Ny arbetsdag ska jobba kväll. Just nu så känner jag mig så trött, Nästan som jag hade fått sömnmedel i mej, Men jag jobbar bara till tisdag nästa vecka sen har jag en vecka semester.
Ha en skön tisdag 
Go förmidda!
#3 Hej, det var ett tag sen!
#4 Hoppas det håller längre än över julen!
Blåsigt ruggigt och kallt, men inga snökanoner som de hotade med igår. Nån annan stackare som blev drabbad av dem.
Vi ska ha julen hemma hos oss i år, så i kväll ska jag börja så smått med att göra köttbullar och marinera revben. Mycket som ska hinnas med innan jul, men det brukar lösa sig.
Ha en bra dag allihop o glöm inte mössa!
Zabelle
God förmiddag allihopa, så roligt att läsa vad var och en ska göra(har gjort)
Själv har jag bakat klart på nätterna. >Halva skinkan tuggar vi på redan
Den var jättestor så jag var tvungen dela den på mitten.Ha det så bra!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon! Det ser kallt ut, men jag måste ta mig ut idag. Jag känner mig så väldigt instängd.
Katten hälsar!:
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<2
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
…#11 ooooo så vackert…sagolikt…underbart…oooo
…#13 o vem har vi i bilden…joo en riktigt sötnos…puss på dig marsvin
Jaa-a kära ni nu är det dax för mig,att säga hej då o tack för i dag…Vi
Ha nu god fortsätning till dennba dag o kväll.Jag ska ut på stan o kolla
om den är kvar.
silivipp o pimpelipom
…..

Gokväll!
Jodå, batteriet räcker över julen och väl 3 år till.
När läkaren kopplat in sig på pacemakern via en dator så kan hon se vad som hänt sen sist jag var där.
När det händer något med hjärtfunktionen så tar pacemakern ett EKG och sparar det med datum och klockslag.
Och hänt något hade det gjort den 6 augusti strax efter kl 12. Jag minns inte att jag känt av något av det hela så tydligen har pacemakern skött om det så att jag inte märkt något.
Men fy vad otrevligt när läkaren stänger ner pacemakern för att kolla om det finns något eget liv i kamrarna! Och det fanns det inte idag heller.
#15 Usch, jag kan tänka mig att det är en obehaglig känsla.
/Maria
Hej hopp!
Ligger i sängen mitt rum på skolan nu med en varmvattenflaska föör att värma fötterna som lätt blir kalla. Har en kompis som sover i mitt rum nu, då han glömde nycklarna hemma då han var där i helgen. Dom borde komma med posten imorgon. Fram tills nu har han sovit i elevhemmens uppehållsrum, men det drar lite där så han kom hit istället då jag har två sängar på mitt rum och tre madrasser för min ryggs skull. 
Är redan nu trött som jag vet nte vad, så det blir en tidig kväll för mig tror jag.
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

God kväll.
Hade lite bråttom i morse, känns väldigt segt att ta sig upp dom flesta morgnar nu, sover bara bra varannan natt.
Tur att du har en pacemaker Anders
Ha en bra fortsättning på kvällen alla.
God morgon , (fast nu ör det inte morgon längre haha)
Morgnarna är den bästa tiden på dygnet, om jag får göra vad jag vill! Då brukar jag Yoga och dricka te, sedan ut med hunden,äta frukost… myyys! 
finns det inge Jul-smilies här?
Förresten, på tal om mys. Igår gjorde jag varm choklad på sojamjölk, hetvatten, kakao (3 tsk /kopp) och vispad sojagrädde! Inget socker, men ändå så GOTT!
mys på!
// Lina i Umeå
Medarbetare på Rexkanin iFokus och Omplacering iFokus.
Mina största intressen är Hälsosam livsstil, Djurens välfärd och Kristen tro.
#15…va bra,att det är så…hoppas några gången 3
o lite till
…
Svårt,att förstå,att pacemakern kan hjälpa,att den "ge liv"eller rättare
sakt håller mäniskan i liv.Det är en av dom bästa uppfinningar.
#20 Jo…och en svensk uppfinning är det.
#21 ja ja… jag fick höra det igår,men trots av detta är det en av dom bästa uppfinningar
…
…