Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettmat-och-dryck-livets-goda
Läst 622 ggr
Cristine
0

Jaha ja ...

medans dottern sitter och äter en  brakmiddag för 500 kronor på en herrgård sitter jag här med te och ostsmörgås.Rynkar på näsan

Det är hon värd och mycket mer.

Liite avis är jag nog he he

När var du ut sist och åt så där extra flott!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Fridaaaa
0

Jag bryr mig inte om ifall maten kostar 500kr eller 100 kr faktiskt. Bara det är gott  :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[JeanetteK]
0

Åh, det var mycket längesen jag var ute och åt gott (och dyrt) känner jag nu… Glad

Hoppas dottern får en trevlig kväll. Du kanske kan unna dig något liiiiite mer spännande än ostmacka??Flört

Maria
0

Sist vi var ute och åt flott var med sonen på en  spansk restaurang.

Jag har oftast inte så stora krav.

Jag kan tycka att det är lyxigt att åka till korvkiosken på MariaplanSkrattande

/Maria

Afturelding
0

Aldrig gjort direkt, men jag skulle nog säga i februari. Jag och sambon tog en heldag i Stockholm. Vi började med att gå genom gamla stan och sen tog vi oss genom Drottninggatan, för att senare gå och äta på en mongolisk restaurang på Sveavägen. Tror vi åt för 500 kronor tillsammans, vilket är väldigt mycket för två studenter. Jättegott var det i alla fall. Och sen gick vi på opera :)

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Anders 50
0

Riktigt flott var nog förra våren. Dyr trerätters men gott.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Toyan
0

I somrasGlad

[VSK]
0

Tror aldrig jag ätit för 500kr eller mer i hela mitt liv.

Med min ekonomi så är det lyx att äta kina-mat ute.

[Sisa]
0

Riktigt flott..nyårsafton för två år sedan åt vi 9-rätters middag, med tillhörande dryck!    Skrattande

Fridaaaa
0

#7 Känner samma sak :P

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

inisklo
0

.Obestämd..#0…hmyyy om jag var typ din granne eller åtminnstonen bodde nära dig då,kunde jag bjuda ut dig…till..nån….brak middag.Glad

Vi är ute o äter då o då int alltid så lyxit,men lite olika ställen provar vi o olika mat rätter.Allt mellan kinamat…till hamburgareSkrattandeHänder oxå,att man bli frestat av nåt riktigt smarrigt o får välja 3 olika rätter som prinsessa eller mer maträtte att välja.Fast sist som vi var ute o åt var det på lördag o då var det pizzaTungan uteSkrattande

men..ärlighetens namn var det min väninna som bjudit ut oss sist till sån lyx middag.Det var int dåligt nam nam o man måste säga,att det var lite skilnat med,att jämföra det till nån typ pizzaFlört

Cristine
0

#10 Tusen tack för din "goda" tanke inisklo, jag illar också gå på olika utländsak restauranger ..det blir mest Kinesiskt eller Indiskt.Pizza och hamburgarfe hoppar jag över.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.