Måndag 3/12.
God dagens på er i stugor o vrår!!
Ja då var det en dag närmare Helg.
9- har jag här nere i min del av landet o 19+ inne. har varit nere o tänt i pannan så det blir snart varmare.
Ja fin dag till dig vad du nu är o gör..

Lena.P är jag i verkliga livet.
….GOD MORGON….Chik.
grrrr grrrr man ville int vakna alls i dag…måndag o jag är halv dö
Njaa nu ska jag int vara sån…det var upp piggande,att vakna till nu dag o nu vecka..+ 14 inne i köket o ute -19.Prrrrr prrrrr
kansa mycke snö,men int så
mycke,att man ha nån "utt jobb…än.
Ha en bra dag allihoppa o en trivsam vecka.
Godmorgon alla.
Minus sju i Göteborg och ett tunnt lager av något vitt äckligt ligger på marken
/Maria
…du värkligen ogillar snö
Så äcklöigt är det väl int????
#3 Joho, jätteäckligt
/Maria
…ok

God måndag morgon till er alla
Dagarna går försvinnande fort, var ju nyss fredag
Inta har jag nåt emot snön, men kylan är inte kul,16 minus har vi nu.
#1 Du chik.. jag går frivilligt, ingen puffra i ryggen

Ha en fin dag allihopa!
Gomorron Chik Humlan och Inisklo! Go morron alla ni härliga medlemmar vilken fin stämmning det är här alltid när jag kommer in
man blir så glad!
Nu kan jag äntligen se ut och finner att det har kommit rätt mycket snö för grannen har varit här och plogat , och jag har inte hört något, ändå har han plogat nedanför mitt fönster
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
GODMORGON Cristine….Du är det int skönt,att få sova så bra,att man int hör nånt,eller allafall sånt plogandet…pläää men bra.Jag var nästan avis till dig o bara till en sån sak
#6 Toyan…GODMORGON PÅ DIG!!!
Godmorgon! En vacker morgon därute och -15 grader är det. Jag brukar inte cykla vid den temperaturen men idag ska jag prova. Det blir tredubbla lager på benen och knävärmare. Har inte bestämt än vilken jacka jag ska ha. Det går nog bra
.
#6 Javisst går dagarna fort, för fort, alltid för fort. Finns det något som vi kan göra åt det? 
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon.
Ska på föreläsning idag. Tråkigt att jag måste köra i detta vädret men har inte mycket till val :/
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
God morgon 
En sån här dag är jag glad att det kommit 30 cm snö, tjäle eller ej, för nu har vi minus 24 och då fryser vattnet om det är barmark ute. Vi har lite stril rinnande på alla kranar för säkerhets skull.
God morgon! Kallt idag-18 grader ute, burr! Frissan idag 1030. Ringt tandläkaren idag, stor svullen spottkörtel vänster sida. Är snusare. Skulle vilja prova att sticka i den men vill överlåta det till de som är proffs på det. Fått tid i morgon. Idag får det bli täckbyxor så man håller sig varm. Var på julskyltning igår, provade lokalproducerad blåbärs glögg som var supergod. Köpte hem två flaskor. Dax för morgon kaffe! Ha nu en skön dag!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Blåbärsglögg.Gött,
Toyan..Du e'la redig.
Hej''Alla.
Snö här i min lilla del av landet.Tjoooo''
Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon LK
Så var snön även i malmö till barnen stora glädje, - 12 är det redan här nu, Jag ska cykla till jobb om ett par timmar, Gäller att ta på sig varmt
Ha en underbar skön måndag
Gomorron!
Idag blev det sovmorgon till halv åtta! Ätit frukost, matat hundarna, tänt i pannan, ringt och förlängt elavtalet, pratat ännu mer i telefon.
Och nu sitter jag här!
Det snöar lätt och har varit -14 inatt, men nu är det bara -9 grader.
Satte upp utegranen i går så den kanske får ljus på sig idag.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Skuttar in snabbt i snön och önskar er alla en riktigt vintrig och vacker måndag:-) Har besök hemma så därför hinner jag inte vara här hos er så mycket..tjoooohejj:-)))
Fina bilder förresten och kuliga *L*

Hej igen härinne!
Fy mej..som inte vart här på några dagar!! Men..ibland dyker det upp annat emellan.
Fina trådar Ni gjort, jag har läst dom alla. Och kul med Stinas adventskalender! 
Aktivitet inne på LK gillar jag..nu önskar jag Er en fortsatt fin måndag!
Gomiddag
Skitkallt och nåt vitt "räligt" på marken även här nere i Malmö också, det verkar som om det är mer på gång.
Men det är i alla fall varmt o gott innomhus :)
Kör försiktigt!
Zabelle
#18 Haha, jag och katterna instämmer med det "räliga"
/Maria
God eftermiddag!
Jag och maken är hemma idag, eller lite borta har vi varit.. jag till psykiatrin där jag äntligen ställts på kö till neuropsykiatrisk utredning. Så nu lär det var lugnt på några månader… jag har ingen brådska men att saker skall ta sådan tid visste jag inte.
Lite läbbigt att gå ut idag.. ungarna verkar ha snöbollskrig, eller är i alla fall beredda. Känns som att man riskera att få en boll i nacken, men ungarna är visst snälla 
#19 Min ena katt vill följa med ut på altanen i går och tog ett steg ut i snön…. sen hoppade han över 1 m rakt upp i luften och sprang in på 3 ben.
Resten av dagen satt han och blängde surt på mig, som om det var mitt fel att det var kallt och äckligt. Han gick inte nära dörren fler gånger
Zabelle
#21 Klart det är ditt fel
/Maria
God kväll! Idag har vi gåt lite i centrum, tittat på bocken och frusit. -16 har vi haft hela dagen. Men då får man ju ändå komma hem till granen som står och lyser i vår mörka lägenhet :) Vi satte upp den igår, eftersom att vi inte är hemma över jul.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Jättefin gran aftur och den lysande björken va ju för vacker Hans:-)
#23 Så mysigt du har det!