Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettmat-och-dryck-livets-goda
Läst 622 ggr
[Sisa]
0

Kökslall

Pillar sej i håret, petar fingret i grytan, smakar av och lallar runt i köket. Per Morberg är en sån människa, man antingen älskar eller hatar.

Vad tycker Du ?         Skrattande

Maria
0

Jag är lite kluven till Per Morberg.

Jag har inget emot hans kökshygien eller språk men det är något med honom som tar emot. Kan bara inte sätta fingret på det…

/Maria

zabelle
0

Jag får ståpäls bara jag ser honom. Gillar inte att han håller på och drar fingrarna i håret hela tiden. Äckligt…Tyst

Zabelle   

Afturelding
0

Jag gillar honom. Inte just de sakerna, men hans sätt i övrigt. Det är så opretantiöst :)

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Karmatarerskanise
0

Gillar inte just det där med hans hår och ner med fingrar i maten och så när man ska bjuda sin mat till andra.

Men han är en avslappnad människa och det tilltalar mig. Förr hade jag svårt för honom men det tror jag beror på hans roll i Rederiet ;)

Anders 50
0

Jag gillar honom. Fast han kunde ju låta bli håret och att kasta saker omkring sig i köket. Lagar god och begriplig mat.

Och så är han en väldigt duktig jägare och skytt privat.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[peter54]
0

Jag tycker att han är en äckelpotta och jag har svårt att bortse från de där olaterna han visar upp.

Glad

Fridaaaa
0

Jag gillar inte att se på honom på tv i sitt kockprogram, men han är bra skådis i filmer ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

aggeelin
0

Jag ryser när jag ser honom Obestämd. Och så är det inte alls hygieniskt att stoppa fingrarna i maten. Jag läste om detta, någon som kan det där med hygien sa "det är mer hygieniskt att spotta i maten än att stoppa i ett finger".

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

JereMina
0

Ohygienisk kock men bra skådis!

Cristine
0

>Mysigt program, exelent kock men äckligt betende med det ni redan nämnt.

Visste inte ens att han är skådis.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[WickedAlly]
0

Jag gillar han mer som tv-kock än skådis, tycker han är lite halvdan i filmer och serier.

Gillar hans matlagningsprogram för att han har så enkla men rejäla rätter, sånt man kan äta till vardags hemma. Och så är han ganska rolig mellan varven.
Det där med att han är lite snuskig bekommer mig inte så mycket, är ändå inte jag som ska äta det han lagar :)

flisan708
0

Är som #1 kluven till han.

inisklo
1

Jag gillar han…han kan konsten,att ta plats… han,men så som många andra är jag int alltid så förtjust i hans sätt i köketFörvånad,(men hur många gör typ som han…utan att tänka på det o utan att TV filmarna är där,att många får se typ allt var man själv gör.)Jag får sånt känslan,att han är lite o lite till en stor ego.SER NI HÄR KOMMER KOKEN PER MORBERGSkrattandeMen som sagt han är älskat eller hatat..

Ja ja  det var nu frågan om han.JA JAG GILLAR HAN JÄTTE MYCKE…