Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 529 ggr
chik
1

Fallet Bobby.

Ja är det någon som kommer ihåg det??

Pojken som blev dödad av sin styvfar o Mor..

Ja de har suttit av sina straff nu. o fått annan identitet. Okej ingen är sämre än att den kan bättra sig..Men,Men..

Inte mycket till straff Kan jag tycka då…

Lena.P är jag i verkliga livet.

Maria
2

Jag håller med dig.

Jag skrev om det inne på Brott.

6 år för ett litet barns liv och lidandeGråter Jag tycker det är alldeles för lite.

Nu ska man ju givetvis rätta sig inför lagen men visst kan man tycka och ha åsikter.

Det var ett brott som berörde mig och de flesta andra något fruktansvärt. Hade inte något vittne sett när de var ute på den där isen så hade väl lille Bobby aldrig hittats.

/Maria

Fridaaaa
2

Japp kommer ihåg det. Han plågades till döds, jag var sååå arg och upprörd när det fallet kom upp osv. dem skulle haft mer straff, dem kom ut för tidigt.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[peter54]
2

Hemskt. Såna där är det bara att låsa in i katakomberna och kasta nyckeln, de borde aldrig få se sol och blå himmel igen.

Jag undrar lite över hur de hållts fängslade med tanke på att såna brottslingar brukar bli ganska bryskt "omhändertagna" i fängelset.

[MossQ]
1

Kommer åxå i håg detta och jag orkar inte läsa om d igen..Jag är ju för dödsstraff under sånna här omständigheter..tyvärr..men vad fan ska man spara på skiten förTyst

Cristine
1

Värsta brott man kan begå är mot barn och borde vara livstid.

Jag skulle nog bli rädd för mej själv om jag såg någon av dessa personer på gatan,jag skulle nog få korslutning.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Smullis
0

Ett oskyldigt och dessutom handikappat litet barn. Hur kan man?! Livstids är det minsta man kan begära för dem! Fy tusan alltså..

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

[Sisa]
0

Fruktansvärt!!

Finns inget straff som räcker till     Skrikandes