Nu igen...
I morse lyckades jag stänga in Charlie i stora garderoben innan jag gick till jobbet. Det är så lätt så. Jag hängde in en tröja och snabbt ut igen. Charlie, som älskar att springa efter sin matte sprang efter in i garderoben men hann inte med ut ur den. Och jag snabbt iväg till jobbet. Hussen kom hem 18 ikväll.
Vi har missat att lägga tidningsinsamlingen i sin snygga insamlingskasse, så nu, ikväll, låg det massor av söndertrasade tidningar på golvet i garderoben. Något måste ju Charlie ha att göra under den tråkiga dagen. Nu ikväll har han tagit igen dagens instängdhet genom att rusa runt här, fram och tillbaka, många många gånger!!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Stackars Charlie..har rätt att hämnas 
#0 Bra bild på Charley. Han ser med en vemodig blick ut att vara borta i djupa tankar om livet innersta gåtor. Typ "Hur i helskotta kunde husse o matte stänga in mig en hel dag i garderoben, jag hade ju inte gjort nåt dumt på flera veckor" ;-) Och skuggan på väggen ger ett fint djup i bilden. Symboliskt. En i mina ögon mästerlig bild :-) Hälsn. /Hans
#0 Lille söte Charlie… akta dig för garderober!
Tur han inte blev kissnödig 
Mina 2 gör likadant, vi har lagt till en "rutin" för att det inte ska hända fler gånger hemma. Godisburken står i hallen och den skramlar vi med innan vi går. Kommer inte båda för att få sin godis är någon instängd.
Zabelle
Haa.Nä men vad synd***
Men vad fin han är o vilken fin gris han har….
Zabelle.Bra grej för o vara på säkra sidan..
katter är ju speciella på o vara på fel ställen..O inte lär dom sig heller..
![]()
Lena.P är jag i verkliga livet.
Stackars Charlie
Jag känner igen det där. Vi har numera barnlås på garderoberna men visst är det lätt att någon slinker in.
I vår förra lägenhet som var i etage så vaknade jag utan katter på nedervåningen.
Uppe i vardagsrummet låg däremot Lorentz på balkongmattan och sov men jag hittade inte Moritz. Han hade varit utstängd på balkongen hela natten stackart. Visserligen en nätad balkong och det var höst eller vår så nätterna var inte iskalla.
Det sista jag gör numera innan vi går hemifrån eller lägger oss är att kolla så att båda katterna är framme.
/Maria
Katter vet man aldrig var man har!
Och vilka mästare på att gömma sig och göra sig osynliga när man ska släppa ut dem!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jag är helt övertygad om att Moritz kan gör sig osynlig. Vi har ju bara 87 kvadrat och jag kan leta och leta och helt plötsligt sitter han bara på golvet
/Maria
O'Är det måntro en Spök Katt?? Bumbleboo.
![]()
Lena.P är jag i verkliga livet.
Haha
/Maria
hihi:-))) Oj vilken vacker kisse är d en devon rex? eller blandning med nakenkisse å sån ? puss på honom iaf..jag undrar varför jag ej kan se chiks bilder
Kanske för de var så högt upp det är lättare att titta neråt![]()
![]()
![]()
![]()
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Söta missar här! 
#2 Tack för att du tycker att bilden är bra!
Jag tog en liten serie bilder en dag när Charlie satt i solen. Jag se om jag kan söka upp dem, jag har visat dem här förut.
Jag hittade tråden med Charlie i solen, den tråden heter "roliga bilder".
Charlie är en Cornish rex, och han har lite underskott på päls. Särsklit på höst och vinter fram till vecka 11-12 på våren.
Vår Charlie tycker också om garderober, och skåp. Jag har råkat stänga in honom i kastrullskåpet, haha.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se