Julbord
Kanske en tur till IKEA innan jul ?
Äter Du julbord på IKEA ? 
Nej jag har 8 mil till närmaste IKEA så det blir det inte :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag har gjort det en gång och det var tyvärr jätteäckligt.. :/
Sonen och hans kompisar har som tradition att äta julbord på Ikea
De brukar också äta julbord på Sjömagasinet men numera så är det inte Leif Mannerström som driver det så jag vet inte hur det blir.
/Maria
Jag äter inte julbord alls. Det skulle bli dyrt med tanke på att det inte finns mycket på ett julbord som jag äter numera. Inlagd sill, lutfisk och vörtbröd är ungefär allt jag klarar av att äta av allt som finns på julbordet.

Numera så har vi bara ett par utvalda rätter på julbordet hemma som vi verkligen gillar.
Förr hade vi "rubbet" och jag var helt slut minns jag. Det var roliga tider med allt hemmalagat och vi var flera stycken som alltid lagade mat tillsammans. Vi hade "lilla julafton" dagen före med avsmakning och annat kul.
/Maria
Kan inte med att sitta och äta på stor öppen plats där folk går förbi hela tiden, höga röster och en massa barn som springer mellan borden och skriker gällt.
Mina barn har varit med på restauranger hela sin barndom, men har fått lära sig sitta vid bordet.
Jag vill ha ett litet mysigt ställe med dukat bord och tända ljus.
Bortskämd!! Jaa.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Billigt är det iallafall..på IKEA!
Men jag håller med Dej, Cristine..ett litet ställe är mysigare och lugnare!
Ikea skulle jag inte välja. Ska jag äta julbord ska det vara mysigt, som flera av er skriver. Vi ska äta julbord på jobbet, på en restaurang nära jobbet och där brukar det vara bra. Ofta är det för mycket mat på julbordet, förra året när vi åt med jobbet åt jag bara fiskrätter och grönsaker.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet