Parasit
Då har jag missuppfattat denna sida, ni får titta på Gerus länk i #4
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Nä men stackars Fisk.Fy vad läskigt…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Huva!!!!
Länken till sidan du snott bilden från fungerar inte. Är det en sida som tillåter att man tar bilder därifrån och återpublicerar dom?
För övrigt känner jag att det är tur jag inte har några gälar ;)
http://www.cracked.com/article_17199_the-7-most-horrifying-parasites-planet.html
Det där är så vidrigt, att jag får svårt att titta på det:/
“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”
-Stephen Hawking
Fy så läskigt!
När jag gick i gymnasiet såg vi en film om sånt här som jag fortfarande minns med en rysning 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Nu då! http://www.nsphotography.co.za/
Så otrtoligt smärtsamt det måste vara för fisken, det är inte litet heller.
#6 Verkar inte som man får ta bilder därifrån eftersom det står "Web pages and photos copyright 2006-2007 Nico Smith. All rights reserved"
Bilderna kostar.
ss Web
Bilpages and photos copyright 2006-2007 © Nico Smit. All rights reserved.Web pages and photos copyright 2006-2007 © Nico Smit. All rights reserved.Web pages and photos copyright 2006-2007 © Nico Smit. All rights reserved.Web pages and photos copyright 2006-2007 © Nico Smit. All rights reserved.xx
Jag kan se alla länkarna.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
På nätet står att det betyder delningsbara länkar.,Detta låg inne på min sida google +
Copyright skyddade bilder betyder tvärt om att man inte får ta dom. Länka får man, men du har lagt in bilden på iFokus, vilket betyder att du tagit bilden olovligt och använt den i eget syfte. Att länka till en bild är en helt annan sak.
Berättar detta eftersom om bildägaren hittar den här tråden(inte helt otroligt med tanke på att du länkat till sidan du tagit bilden från och dessutom skrivit ut hans namn) så kan det bli en väldigt dyr historia. Och det är hemskt tråkigt för oss som lägger ut bilder att få dom stulna.
Självklart får man inte ta bilder som är till salu.
Alla parasiter är otäcka, inte minst det faktum att en person av tio parasiterar på de övriga nio,