God morgon
har ni lagt märke till att det är bara är två månader kvar till jul.
Har sett folk som redan är ute och julhandlar.
Ser ut att bli en hygglig dag men nu för tiden vet man aldrig vad som händer under dagens lopp.
Ha en trevlig lördag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon Cristine och alla andra som vaknar.
Jag har haft en jobbig katt som hållit mig vaken. Han kan inte riktigt förlika sig med mat i vällingkonsistens.
/Maria
God morgon!
Vill inte tänka på jul redan! Nej alldeles för tidigt, 1 december, då kan jag börja att tänka på det…
Maxi inne i stan har redan börjat med vissa julsaker, är så att jag drar mig för att handla på såna ställen, då det är på tok för tidigt i mina ögon :S
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Godmorgon! Jag ligger i sängen och lyssnar på regnet som slår mot rutan. Snart dags att gå upp.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

God morgon!
Hur länge måste han äta sån mat bumbleboo?
Dom flesta affärer jag varit inne i har börjat med julprylar, alldeles för tidigt för mig med.
Tack chik, sanna ord du ger oss så här på morgonen
Så söt liten kanin Frida.
Duggregn idag igen, nästan vindstilla och 8 grader, inget speciellt inplanerat, tar det som det kommer.
Ha en trevlig lördag!!
#5 Till återbesöket på tisdag. Hoppas såret har läkt då.
/Maria
Sådär! Nu sitter vi äntligen här med vår frukost. Äggröra, lite yoghurt med björnbär, juice, kaffe och the.
Enligt klart.se ska det bli mycket regn idag, inte bara småskvättande 
#7 Det är ju kul att regnvädret varierar. Allt från hällregn, småregn, finregn, störtregn osv
/Maria
#8 Ha ha ah ah ha ha ha
ja då blir det ju inte långtråkigt!
God förmiddag 
Jag är ensam hemma med barnen i helgen, så det blir inte så mycket tid till "sörfning". Regn hos oss, nu har jag tappat räkningen, men jag tror det är 6e dagen i följd.
Barnen har städbeting idag och dessutom läxor att göra, så jag får ligga på som en igel för att det ska bli av. Ingen kan föreställa sig vad vår tioåriga dotter är beredd att utstå för att slippa städa.

#10 Jodå, jag kan nog gissa vad hon kan tänka sig att göra för att slippa städa.Det är ju livsfarligt
att städa.
#0 Och tänk så fort tiden går. Jag tycker inte om att det är julsaker i butikerna. Det känns påträngande. Men troligen det någon som handlar redan nu?
God middag 
Sa till maken att väcka mig klockan nio idag, men blev visst att jag fick väcka honom vid tio istället. Han var visst tröttare än mig i morse. Gjorde inte så mycket att gå upp lite senare idag eftersom solen har gömt sig; min förhoppning att ta fram kameran och fotografera vacker höstdag gick om intet.
I brist på höstfoton tog jag en sommarbild och bytte färg på löven 
Så vad skall jag hitta på idag? Blir kanske att dra och försöka hitta en t-shirt. Var finns de snygga t-shirtarna med häftigt tryck? De få t-shirtar jag har hemma är "tråkiga" utan tryck så nu tänkte jag "liva" upp min garderob.
Ja, ja.