Godmorgon 24/9
Godmorgon alla.
Nu är det måndag och helgen är över. Hoppas ni är nöjda med er ledighet om ni varit lediga vill säga.
/Maria

God morgon bumbleboo och alla som kikar in här.
Helgen har varit bra och jag känner mig nöjd, nu väntar nya möjligheter
Hög och klar luft, 5 grader, kanske kommer solen på besök.
Ha en fin måndag och start på nya veckan
God morgon från djupa södern, +7°C och en uppgående sol på klarblå himmel.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Godmorgon! Här skiner solen och det är fyra grader ute. Jag har satt ut en matare med fågelmat så nu har vi talgoxar och en del andra fåglar i planteringen utanför. Hoppas nu att de stannar över vintern. Förra vintern försvann de i januari och kom tillbaka i slutet på mars.
Nu ska resten av frukosten ner och sen jobb!
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#4 Bilden är ifrån i våras.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Hallo Peter o agge.. Ni bara slank i mellan..Tjing till er..

Lena.P är jag i verkliga livet.
God afton 
Just hemkommen från dagens behandling. Det var fint i morse med sol och blå himmel, men när jag kom till Uppsala var det mulet och efter det har jag inte sett någon mer sol idag. Imorgon ska det regna hela dagen här, typiskt när jag är ledig.
Gav bort den sista lilla sinaloamjölksnoken idag istället för en kungssnok de köpte, men som aldrig blev hanterbar. Nu väntar jag på äggen som ligger i kläckaren. Där finns ett sinaloaägg som har legat 50 dagar idag, så det är nog bara 4-5 dagar kvar. Hondurasmjölksnokarnas ägg kommer inte att kläcks förrän en bit in i november.
Gokwäll!
Haft fullt upp idag! och nu p¨å eftermiddagen så kom arrendatorskan med tröskan…så nu är säden inne! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!